Läääänge sedan jag skrev........

Hej på er, vet inte om nån läser här fortfarande. Var länge sedan jag var in här, gör för ont i mig.
Det har snart gått 2 år sen Lina lämnade oss :(, gör precis lika ont om inte värre nu.
Fattar, fattar inte än, när jag kollar på kort på henne, känns det som jag var hos henne igår.
Saknar henne så himla mycket, finns inte ord. Det är så orättvist, så orättvist. Hon som kämpade i dessa 4 år,
men fick inte fortsätta LEVA, orättvist.
ÅÅÅåååå vad jag längtar efter dig gumman!!!
Kram mamma

Kommentarer
Postat av: Lena B

Sån avgrundsdjup smärta du tvingas leva med Carola. Kram!

2011-01-22 @ 21:16:59
Postat av: Tina

Saknar henne så mycket! :( <3<3<3

2011-01-22 @ 21:37:40
Postat av: Jessica

<3

2011-01-23 @ 13:03:45
URL: http://attiotrenolltvanollett.blogg.se/
Postat av: Therese

2011-01-25 @ 16:18:37
Postat av: Therese

Är inne här någon gång i månaden i alla fall.

Tänker på er ofta och pratar med Moster Mona om er emellanåt.

Hon hälsar det vet jag utan att behöva fråga henne!!



Stora kramar från kusinen!

2011-01-25 @ 16:25:13
Postat av: Anonym

sjuksköterskan som babblade heter Ida trollenmyr

2011-01-26 @ 15:36:28
Postat av: Anonym

Jag TROR att hon heter så...............Och jag är inte hundra på att det var hon som skrev

2011-01-26 @ 18:54:44
Postat av: Josefine

Hej!

Ni minns säkert inte mig men jag minns er. Jag heter Josefine och gick i samma klass som Carolina från lekis till 6an. Vi lekte mycket när vi var små och hade så kul ihop. Det finns så många roliga, tokiga minnen. Jag har följt er här en del och jag kommer aldrig glömma dagen då pappa ringde och berättade att Carolina var borta. Jag tänker ofta på henne och skulle verkligen vilja besöka hennes grav och tända ett ljus. Därför undrar jag om ni skulle vilja berätta för mig var den ligger. Ni behöver absolut inte svara om ni inte känner för det, det är många som tänker på er och saknar Carolina trots att det var länge sedan vi var små. Varmaste hälsningarna Josefine H

2011-03-05 @ 19:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0