6 månader...

Hej!

I dag är det 6 månader sedan du lämnade oss gumman. Saknar dig så mycket, blir inte lättare
ju längre tid det går :(. Man säger att man måste lära sig å leva med sorgen. Det kanske
stämmer, men absolut inte lätt, hur ska man orka leva med denna sorg resten av livet :(.

Jag tänker på dig varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund, du är alltid med. Du har nu
fått upp din gravsten, tog tid att få till den, ville att det skulle vara du. Den blev så fin. Hoppas
du tycker om den oxå.

Längtar tills vi ses igen älskade Lina/ din mamma

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Usch har läst egenom din blogg och den är verkligen hemskt. bara 24 år och redan uppe hos änglarna. jag förstår din saknad. jag hoppas det är rätt okey med dig annars! ha det så bra!

2009-11-13 @ 00:04:40
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Therese (Carolas kusin)

Var med min mamma Mona och Anita och resten och tände ljus hos mormor/farmor Emelie och kompani, var naturligtvis också till Lina vilken fin sten hon har!!

Jättefint med massor av ljus och annat där!



Stora kramar kusin Therese

2009-11-16 @ 16:04:24
Postat av: Anonym

Jag vet vem den där sjuksköterskan är,som skrev anonymt i bloggen, om ni vill veta..............

2009-11-19 @ 17:22:53
Postat av: Anonym

Ja, det kan väl alltid vara kul å veta, vem det var.

2009-11-19 @ 17:46:32
Postat av: Anonym

Ja, det kan väl alltid vara kul å veta, vem det var.

2009-11-19 @ 17:46:52
Postat av: Anonym

jag vill att det ska vara någon som sätter åt henne...................

2009-11-21 @ 17:45:39
Postat av: Moster Tina

Saknar dig <3

2009-11-21 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0