TACK!

Jag har fått en så kallad "Award" utav en väldigt stark kvinna som själv går igenom en hel del hemska, orättvisa och sist men inte minst jobbiga tider själv just nu. Och ändå har hon ork att tänka på mig. Jag blir stum.
Jag har bara (inte för att det är så 'bara' egentligen!) träffat henne ett fåtal gånger, jag 'känner' nämligen henne genom hennes dotter Jessica , men jag vet att hon är en underbar och varm person med har ett väldigt gott hjärta! Och hon förtjänar verkligen inte att genomlida detta helvete hon är mitt upp i...


Hur som helst;
Tack så jättemycket för awarden, Ragnvi , det värmde!




Orkar inte skicka vidare, vi gör det enkelt - ni som känner er förtjänta
av awarden.. Ta den - and pass it forward ;)

Godnatt!



ONE LOVE

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Finns ingen som är så värd den Awarden som Du!

Styrkekramar!

Ragnvi

2009-03-03 @ 21:47:42
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Suss

hej på dig själv din jävla puma! ;) Vad kul att du tycker det, då känns det lite bättre att ha den! :P Fint det blev här i bloggen :)

2009-03-04 @ 11:09:21
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Robb

wwööw, fick en chock när jag klev in på sidan, Snyggt! :P

2009-03-04 @ 15:48:13
Postat av: Sussi

HEEEEEJ!

Ja klart du ska ha alla "AWARDS" som finns Lina!!!

Vad snygg bloggen blev,förresten.

Hoppas du har det hyfsat och så bra som det går efter omständigheterna.Alltid i tankarna är du.



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM



Sussi

2009-03-04 @ 22:16:58
Postat av: Hannie

Den awarden är du så sjuuukt mycket värd Kerstin! Tänker på dig och hur det går minst en gång om dagen, utan att överdriva det minsta! Håller alla tummar och tår för dig och att du får må så bra du bara kan varje dag! Och jävlar var snyggt du pyntat här i bloggen! Stora kramar!!!

2009-03-04 @ 23:21:34
Postat av: Annica

Hej!



Hittade hit via en länk. Jag gav nämligen Annette awarden som gav den vidare till Ragnvi som gav den till dig.



Jag håller en tumme för att allt går vägen för dig så du snart får vara hemma hos din familj igen!



Kram Annica

2009-03-05 @ 08:01:45
URL: http://lodahls.bloggspot.com
Postat av: Sussi

HEJHEJ!

Så har man sett det andra avsnittet av På liv o död,samt fått "på riktigt" se hur Gustav ser ut.Han som har det hedersvärda ansvaret att se till att du blir frisk Lina.(Ja dom är många fler förstås).Intrycket av personalen som går genom tv-rutan är,att du är i trygga händer Lina.Sköööönt!

Jag ska inte skriva nåt om messen som vi utbytte under programmet och som fick Carola att hicka,hahahaha!!!!!Ha det så gott som ni bara kan.



KRAAAAAAAAAAM



Sussi

2009-03-05 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0