Tjo

Sussie som bloggar igen. Det har inte hänt så mycket under denna vecka så därför har vi inte skrivit någonting. Carro har gjort sitt vanliga veckoschema.. Träna å dailys mm. Carro lyfter 3kg nu med vänsterarmen! minns inte om vi nämnt det. Snart kommer hulken tillbaka! :p

Vi ska snart rulla ut jag å carro å kika lite på folk å snacka skit. Jag vill inte åka hem :( Blir så ledsen när jag tänker på att kl 7 ikväll går mitt tåg ifrån Lina och jag vet inte när jag kan komma nästa gång :(

Men det har varit trevligt att se henne såpass pigg som hon varit, vi var till CIVA en sväng och fick samma kommentarer där.. läkare och sjuksköterskor sa att hon ser så pigg ut på ögonen och blev så glada av å se det!

Så är det precis för mig.. förra gången jag var ned så sov hon ganska många timmar av dygnet.. och sov hon inte var det träning eller mer. Denna stol har verkligen fått liv i henne, det är ju självklart inte bara den men den har gjort mycket tror jag. Möjligheten att se någonting annat än fyra väggar lockar ju, sen är det nog det med att pumpskiten i ryggen är borta också.

Hur som helst, jag åker hem med glädje och sorg i hjärtat iaf!

Nu ska vi nog ut för nu har hon pratat klart med sin dietist! Tills nästa gång - massapussar

Kommentarer
Postat av: Sussi

HEJA HEJA LINA!



KRAAAAAAAAAM



Sussi

2008-09-19 @ 21:55:07
Postat av: jessica

Jag läser också din blogg, vet dock aldrig vad jag skriva här bland komentarerna. Tycker du är så jäkla duktig. Och fin!! :) Önska att det kunde uppdateras lite mer så att man får följa vad som händer, men det är nog inte alltid lätt! Lycka till med allt! :) Kramar!!

2008-09-20 @ 11:33:47
URL: http://jessicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0