Nån som har tid över + författaregenskaper

http://www.helhetsdoktorn.nu/fond.htm

Kommentarer
Postat av: Lena B

Man behöver tack och lov inte författaregenskaper för att söka fonder. :) Lite tid tar det förstås kanske att knåpa ihop nåt men annars är det bara att skriva precis som det är. Ring eller mejla gärna fonden innan och fråga om de har speciella ansökningshandlingar och så kan man ju samtidigt passa på att trevligt fråga vilka uppgifter de vill ha. :) Lycka till!

2008-09-06 @ 19:50:11
Postat av: Sussi

HEJSAN!

Det kan ju ta ganska lång tid att få svar på ansökan från fonder.Så jag har en annan ide´.Från Gtbrg sänder man ju Kanallokal varje morgon.Dom hittar ju på en massa "tok" i samarbete med "vanligt folk som ringer och tycker och önskar saker.Kanske det vore nåt?Man kan ju kontakta dom och be att dom efterlyser någon med lämpligt fordon eller "fet plånbok" som kan sponsra?Jag tror säkert dom skulle nappa!!!!Jag kan skicka iväg ett mejl till radiostudion som jag lovar dom kommer nappa på,men vem ska dom ringa???Linas mobil?

Gå in på www.kanalokal.tv/rivstart/index

Där kan ni själva kolla upp hur man kan kontakta dom och när man kan lyssna och se dom på tv.



KRAAAAAAM



Sussi

2008-09-06 @ 19:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0