Jahopp..

Då var man vid det här läget att man borde ha somnat för flera timmar sedan men inte är ett dugg trött, IGEN.
Ska ju upp och träna imorgonbitti.. Fast om jag inte missminner mig så kunde inte sjukgymnasten komma förrän vid 12! Vilket är skönt och om inte annat bra för då har jag ett dygn på mig att försöka vända tillbaka dygnet, för så som mina sov-vanor har blivit under helgen funkar inte! Jag ska nu säga till om lite Stesolid för att få hjälp med sömnen.

Nu stängs datorn av. Ska försöka somna till 'The Shield'.  Nattinatt alla läsare, vilka ni nu än är? :)


ONE LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra att somna till slut.



Puss Puss <3

2008-10-27 @ 19:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0