:'(

Imorse åkte Jessica hem. Dumma mig som inte blev mer vaken, så jag fick säga hejdå på rikigt, men jag var så trött :(
De senate dagarna har jag varit väldigt trött, idag fick jag veta varför.. Har haft lågt blodvärde. Håller på och får blod nu, ska ha ett par påsar..

Nu är jag ensam. Jag vill inte! Jag har gråtit näst intill konstant sedan jag vaknade (vaknade iofs sent, runt 13,20 typ) men endå. Jag saknar Jessica!!!!!!! blääääää för att vara ensam i 3 jävla veckor!! ååååå! :(


Nä, nu ringa papps, sen köra igång nån film kanske och fortsätta gråta mig igenom denna jävla skitsöndagen. (PUNKTSLUT!)

Kommentarer
Postat av: Suss

jag kommer snart.. :(

2008-10-05 @ 22:49:22
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Miffot

aw, hoppas dom tre veckorna går fort ;/ kramar på dej

2008-10-06 @ 07:41:17
URL: http://stickitup.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman,inge roligt att läsa att du är så ledsen.

Men du vet att jag ska göra allt jag kan för att

kunna komma ner,så du får lite sällskap.Om jag kan fixa så jag kommer ner så följer lillasyster med :).

Vi älskar dig!!! PUSS PUSS

2008-10-06 @ 08:08:40
Postat av: Sussi

Åh!Inte gråta Lina!Eller jo,det kan du väl få för det är befogat.Men jag menade att det inte är lätt att läsa att du är så ledsen.SUCK!Men att du gör framsteg hela tiden är kanon ju!Tänk att du stått upp?!!!!HEJA DIG!



KRAAAAAAAAAM

Sussi

2008-10-06 @ 23:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0