72 tusen pokemonkort + gävlesurr + telefonköp

Emil å jag kom ca 13, både han å jag nysjuka ont i hals etc, de skiter ja i sa lina kom in.

Pokemonkorten + telefonköp får lina skriva om själv.

Gustav ramla in å heja å mumlade lite om gävle, jag menade att det var bra att det är ny hövding på kirurgen och att det i sig gör att det för min del inte känns så skrämmande som det annars skulle gjort.
Sedan så måste han ju såklart bevisa att han har paddlar i sin kanot.

Lina hojta att hon har tänkt påre och att kanske våga sig på att åka hem över jul + eventuelt nyår.
Hon å gustav surra detaljer typ sköterska hit å lära sig etc.

Jag kasta ur mig frågor som - otänkbart att vara hemma eller? Flyg eller?

Det märktes att han inte hade funderat på sådant utan skulle fundera och återkomma.

Nu måste jag gå ut å vila öronen ett tag. Lina får förklara vad jag menar.

papps

Just ja, ny vanlig säng ju! Det har jag missat.
Sjukgymnasten är här å böjer på na som hon vore nån akrobat, ja menar inte fan skulle det gå att dra å böja på mig likadant utan att jag vart gipsad.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh jag hoppas verkligen att det går att genomföra en "permis" till Gävle.Det skulle betyda så mycket för er alla inte minst för Lina!Håller tummarna att alla detaljer går att lösa.

KRAAAAAAM

Sussi

2008-10-28 @ 00:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0