Lite bilder från gbg, sahlgrenska



Viktiga möten i Göteborg




Bankomaterna är lätta att råna, ligger fullt me tusenlappar i säcken där inne.



Den här bilden lägger jag upp mest för att mobba morsan lite, en gång stog vi precis vid dom där skyltarna och rökte, och jag sa typ "bra att vi står här alldeles vid skylten" då sa hon nått i stil med: "men det är ju en röklucka här" hon va seriös också, de som va kul.


Annars idag så klev jag upp typ kl12 o lina ringde typ då o sa att hon va i träningsrummet bara så ja visste.
Jag gick upp o hon satt på typ en gymbänk som man kan träna benen med o så,hon satt o körde me en hantel och lite ben. Jag satt länge o tänkte på hur fan dom fick upp henne dit, men de gick tydligen.Gustav hade också kommit in o kollat, de är inte så ofta han time:ar in de att komma när hon tränar och de är ju de hon vill visa. Sen efter att hon tränat ett par timmar, så började hon gå från träningsrummet, och hon sa "ring gustav" jag ringde gustav, han sa aa jag kommer, hon gick på och gustav, grisgosedjurmannen, och en till doktor kom borta i koridoren me tandraderna i taket, glada och stolta, fick typ 1ton med beröm, gustav fråga "vad är ditt nästa mål då?" och hon sa "att åka hem" bra lina!  sen så blev de rullstolen, vi va väl ute i typ 3 timmar, åkte runt lite överallt va in en snabbis i botaniska, men de va för drygt att gå där. hon visade mig vart psyket va, kan ju va bra o veta om jag vill skaffa lite kompisar.  Man ser hur glad gunilla blir när lina gör nått sånt där, som att sätta sig på en träningsbänk o träna sen gå en massa metrar, märks att hon bryr sig! grym sjukgymnast.


tjarå/d

Kommentarer
Postat av: Stolta mamma Carola å Elin

Du är ju bara så jäkla duktig gumman, jag finner inte ord. BRA! BRA! BRA! Ja bara att få komma till ett annat rum å träna, förstår att Gustaf å Gunilla m.fl blir glada :). Fick ju mms på dig när du satt på bänken å träna, då kom glädjetårarna igen :).



HAHA!!! hoppas dom går på lite mer viktiga möten oxå :p, å det där med rökluckan det bjuder jag på,haha.



Älskar er!!! pussar & Kramar mamma å Elin



PS. ta med lite tusenlappar hem till mig... :D

2008-11-20 @ 20:18:42
Postat av: Moster Tina

Haha jag verkligen viktiga möten där på sahlgrenska =D Men Carola då hihi. Du är ju helt otrolig Lina!!! Duktig du där!!! JAAAAAAAAAAA kom HEEEEMMMMMMMM vi saknar dig!!!!!!



Puss puss

2008-11-20 @ 21:33:33
Postat av: Anonym

Åh, ja! den är helt underbar, men även jag börjar närma mig slutet tyvärr.. Det är den bästa bok jag läst också, det ger än hopp att läsa den. Hur är det med min lilla carolina? :) Du kämpar, du är SÅ duktig! Såg att du kommenterat ett annat inlägg oxå. Jag jobbar på mulligan's, den där puben i sandviken du vet :) Ta hand om dig, sötnos.

2008-11-20 @ 23:41:18
URL: http://susiiieq.blogg.se/
Postat av: Sussi

HEJA HEJA LINA!!!!!!!!!!!!!!Hoppas du får komma hem över ju o nyår ialf!Du är så himla otrooooolig du!!!!



KRAAAAAAAM



Sussi

2008-11-20 @ 23:51:10
Postat av: Stolta mamma Carola å Elin

Vi vill oxå att du ska komma HEMÅT!!!



Det kommer bli bra att komma hem ett tag.



Puss Puss

2008-11-21 @ 10:26:51
Postat av: peter pc carlsson

underbara och roliga bilder. Måste nog säga att det just baguettmöten som särskillt får mig att le.

2008-11-21 @ 15:18:58
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon söta goa Carro/Lina! Vad ska jag kalla dig?! Får liksom en klump i halsen när jag såg att jag fått en kommentar från dig! Av dig...beundrar dig att du har ork kvar att peppa nån annan!

Jag brukar fråga Jessica hur du mår och jag blir otroligt glad för varje framsteg du gör..och framsteg gör du ju! Jippi!!

Håller alla tummar o tår att du får komma hem till jul!

Tusende kramar till den största Kämpan av oss alla!

2008-11-22 @ 05:47:17
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: anniz

asså ja vet fan inte va ja ska säga! du är en hjälte, min hjälte, ingenting är "för svårt" för dig och är de kämpigt o svårt så på något sätt klarar du alltid av de, som carola sa de finns inte ord för hur underbart bra du är!

kämpa på brud´n! ONE LOVE!

2008-11-22 @ 09:26:09
URL: http://straighttohell.webblogg.se/
Postat av: Synne

Hej såg en länk hit från Rangvi.

Hoppas du har det bra och att du inte ger upp.

Kramen från nabolandet.

Synne.

2008-11-22 @ 13:36:44
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Synne

Hej fann en länk hit från Rangvi.

Håller tummarna för att allt ska gå bra och att du får komma hem snart. Helst till jul.

Kramen från nabolandet.

Synne.

2008-11-22 @ 13:37:39
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: suss

haha så sant som det är sagt! Den låg i clarkens bil iaf.. PUST!



Saknar dig min lilla räka!

2008-11-23 @ 01:25:56
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Jessica

Yo! Nä skjortan är väl inte helt ny. Köpte den för några veckor sen har jag för mig :)

Hur mår du?

Puss

2008-11-23 @ 14:53:07
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha okej. Ja, nä, den är inte ny. Det är Ronnys ^^

2008-11-24 @ 00:17:37
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Kikar in för att se hur det står till; inga nyheter är goda nyheter hoppas jag!

Kramen!

2008-11-27 @ 06:43:33
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0