!

tja danne här.

Igår när jag kom vid 6- 7 tiden så låg hon och sov,helt slut, hade tränat länge tror jag, jag själv hade bara sovit 2 timmar natten innan så ja sa att jag också skulle gå o lägga mig, men  de vela hon inte, men tillslut sa jag att nu går jag o lägger mig, för hon somnade bara om och jag höll på o ramla ihop.

Va  upp typ kl halv 9, hon sov lite, sen tvätta hon sig o borsta tänderna och sånt sen kom gunilla (sjukgymnasten) och hon satte upp .. hmm ja man kan säga som ett dragspel vid varje fot, som fylls me luft så hon fick pumpa på med de o träna benen, sen körde hon lite armövningar o så, 4kg me vänster armen nu, fan nästan lite tungt för mig, tänk att hon började på typ vet inte om de va 1/4 eller 1/2 kg,  o så skulle hon böja lite me högerhandled, o hon slängde typ ut armen själv, sist jag va här så löft hon den me vänsterarmen o typ "ajjajajajaj" helt anorlunda nu.  Har gått en jävla massa framåt sen jag va här sist, va ju iofs ett tag sen men så här mycke trode jag aldrig.

sen efter all träning så skulle hon upp, va typ 2 sköterskor där + gunilla, brukade de vara när jag va där sist också, men nån sköterska frågade behövs jag här nu? så sa lina typ nää ingen av er behövs bara gunilla så ja kan luta pannan mot hennes arm typ, så tar hon tag i sidan på sängen o lägger sig på sida helt själv, sen typ så sitter hon upp på sängen. jag står typ så här   :O   fixar lite me byxor o så, sen så  fick hon hjälp att ställa sig upp, stog vid gåbordet. När jag fick se bilder och höra att hon hade gått förut  så trode jag att varje steg skulle va en process, men hon bara gick iväg hon, han knappt med me rullstolen efter henne.

Sen satte hon sig i stolen, vi drog ut, rökte lite, ner i pressbyrån osv,  sen vid halv2 drog vi upp till avd igen för hon skulle upp på dialysen, käkade o så, sen gick ja till villan o fixade lite saker, gick upp igen efter typ  1 timme då sov hon, så ja sa åt dom att säga åt na att ringa mig när hon vaknar. har inte ringt än.

thats the day so far. 


Kommentarer
Postat av: mamma

Haha, du blev starkt överraskad med andra ord. Härligt å höra att hon är så pigg, gumsan.

Här hemma har det kommit lite snöblask,BURR!

Men vad bra att allt är bra, med er, pussar & kramar

från mamma å elin

2008-11-18 @ 18:51:12
Postat av: Papps

Jiiiiihaaaaa.

Sitter i Mora på hotellet å gör vågen.

Skitbra bruden.

2008-11-18 @ 19:05:56
Postat av: suss

söta tuss. det är väll ingenting speciellt. Mycket som händer nu och en dålig period helt enkelt..



Love you..

2008-11-18 @ 20:46:21
URL: http://sussiessaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0