jadu..

man kan ju fundera på rätt yrkesval för vissa personer som verkar inte egentligen ha någon som helst human inställning till nånting som pratar.
Saker som andra kirurger gör går inte alls för honom ,

Jag frågade , kan man inte bara göra ett litet snitt i plasten och bara byta ut slangen som inte suger som den ska?(så sa en annan kirurg för två veckor att vi kunde göra, och det gjorde vi, gick hur bra som helst) ...
han yra nått om att : näe, då har man en timma på sej för vakummet och då sprängs huset upp .  aaa sääkert!

man hinner inte få en syl i vädret för dÅ HÖÖJSS RÖSTEN TILL DE MEST MANLIGA VINNER! ..  jävla översittare.
"överväga , överväga.. blablablabla,. det här är en övervägningsfråga,blodet sprutar som fan.. ojojoj.
Nu vågar hon inte röra på sej alls plus att det gör ont, söndag och  hennes dag, kunde inte träna igår eller nånting, tejpen stramar på rätt mycket. Och det vi alla vet nu är ju att träna är det allra viktigaste för henne, komma ut en stund, fixar man inte nått av det här, ja då blir det ju inget alls, bara sängliggandes, nu är faktiskt allt det här hans fel, helt ärligt. 3 dagar bortkastat.  tack!

Kan fan inte tänka mej att gustav eller markus eller niklas skulle tillåta att nått sånt här skulle få inträffa... nu har ju den  jäkeln skrämde livet ur carro inatt.., :varje omläggning skadar tarmen, blodet sprutar, man har bara en timma på sej, tarmen riskerar att följa med svampen, hudskarvarna brister, måste sy igen det, civa m.m ..
har aldrig hört på maken om sånt.. tack för den! jag vill faktiskt inte att han ska röra henne nå mer, menmen.

Och jag måste faktiskt säga till er som kommenterat hennes förra inlägg, några av er, hade ni varit här så hade ni förstått det full ut.. jag skulle känna att, nä nu ger jag upp.

Sorry men det är ju den naturligaste känslan efter en sån här sak.
///robb

Kommentarer
Postat av: Suss

det är väll klart man förstår att det är sjuk jobbigt (aldrig hur mkt dock) jag har aldrig förstått hru du orkar bejben, men det är också varför du är min personliga idol! Förstår också att du vill skita i allt å bara dra. Om jag bara kunde göra något för dig!!!

2008-05-18 @ 11:57:59
URL: http://sussiessaga.blogg.se
Postat av: mamma

Det är ju ingen som kan sätta sig in i Linas svåra situation,inte ens vi närmaste anhöriga.Men att det är jävligt jobbigt för alla inte minst Lina.Det är självklart att Lina känner att hon vill ge upp.Men att jag skrev att hon inte fick göra det,var ett försök att peppa upp henne.

Hoppas det blir en omläggning idag Lina å hoppas det är nån annan dr som jobbar idag.

Älskar dig!!! puss puss mamma

2008-05-18 @ 13:21:46
Postat av: Robb

jag menade först och främst dom som knappt varit här, eller bara inte varit här på väldans länge så att dom får en hyfsad bild.... menade inte särksilt dej Carola :) ..
man kanske skriver lite otydligt när man är förbannad på vissa doktorer. :) Och just nu är hon på omläggning, någon Per som skulle göra det, för han som har jour nu är nånstans i sverige. Hon är jätteglad nu. Wiieee

2008-05-18 @ 14:59:32
Postat av: mamma

nej nej det förstår jag robb :)
Bye Bye

2008-05-18 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0