tebaks på 20 nu

op ringde mig, hon åker till uppvak nu, jag knalla upp till civa/uva, rödtåtten öppna (hon vi portade i mars) hon lubba runt å leta lina, hitta ingen lina.
Kollade datorn å sa att hon e på uppvak, ja vet ja väll sa jag men i vilket rum!!

Näe uppvak en trappa ner! Jaha finns det uppvak därnere å, ok.
Åker ner en våning å letar rätt på ett litet undangömt rum som heter UVA.
Där va hon!

Frös gjorde hon, läkar/narkos/vettefan-snubbe sa att man bytt slangar in/utfarter och att hon ska som vanligt röntga dom senare.

Hennes blodvärde (vare ph de hette) var lågt så hon ska få blod, dom brukar vilja ge om hon är neråt 85 och vill ha henne i 104 vill ja minnas, nu var hon på 77.

Jag tror man kan säga att lågt blodvärde = mår sämmre almänt.

Så nu hoppas ja att febern är borta å att blodet hon får ska göra att hon i morgon är pigg.

Hon slumrar nu på avd 20 ska strax få blod å snart så kommer väll girafftant-gänget (sahlgrenskas eget mc-gäng)

tog en pappatemp (hand på panna) som säger 36,2 men hon har ju wanabe i sig åxå.

papps

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men ojoj!Mycket det där!Stackars Lina!Har varit och invigt Hannah i campingens underbara värld några dagar,så jag har ej haft tillgång till dator.Även om jag haft det så har det inte funnits tid.Såär det att campa i tält med en tre åring.

Men nog om det,tillbaka till Lina.Hon är så himla otrolig den tjejen!!!!!!!!!

Hoppas febern är väck snart!



KRAAAAM



Sussi

2008-07-28 @ 22:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0