Lite feber.

Jag kom ner i natt, pussa lite på na å märkte hon var het, tog temp i armhålan som visade 39,3.
Man ska plussa på 0,5 då vad jag fattar. = 39,8.
Ont i huvet orkar inte prata sa hon.

Prata med sköterska som ringde nån joursnubbe och kom in å gav alvedonwannabe + tog odlingar.

Lubba ner å knoppa nån timme, upp vid 11 i dag.

Hon låg å tränade med Gunilla, fortsatt feber, tog nyss en som sa 38,7 = 39,2.
Fick wannabe igen.

Ska läggas om i dag, man ska då  byta alla in/utfarter som kan vara feberorsak.

Måste ju säga att hon ser förbaskat frisk ut i nyllet, kan inte tro annat än att hon i grunden mår bra s.a.s.
(Hennes organ har inga problem/är inte ansträngda/lider ej, spekulerar jag.

Trots feber å självklar ledvärk så sa jag till gunilla å henne att det är skillnad på träningen motför förr! Vad menar du?
Att förr så var ni mycket försiktigare och så moför nu.
Ojda vi som är så försiktiga nu pga febern svarade hon.

Nåväl nu ska hon ner på omläggning måste sluta här.

papps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0