Hello

Hej,igår på dialysen upptäckte jag att det hade kommit ganska mycket blod ur port a cathen som Lina  har
sin ryggmärgsbedövning kopplad till,såg otäckt ut,men ingen fara sa smärtläkaren.
När Lina kom ner på avd så blev det nästan direkt ner på röntgen,hon har haft problem med sitt högra knä.
Dom ngr bilder åsså upp igen till avd,då kommer det in en läkare från smärtenheten å säger att han ska sänka
smärtlindriningen i hennes IDA pump (ryggmärgsbedövningen).
Vi blev ganska förvånade för det hade vi inte fått nån information om,han sa att kirurgerna hade bestämt det,pga
att man kan bli bedövad i benen oxå av det,jo jo det vet vi,men men vart tog informationen vägen,att dom skulle sänka?
Dom menade på att smärtläkaren kom till Lina så snabbt efter dom skickat remissen så det var därför...

Det blev ju inte så glatt för Lina,så ledsen å besviken på den dåliga informationen.Happ då blev den dagen förstörd,
mycket ledsamt både för Lina å mig.

Idag kom smärtläkaren å bytte ut kassetten i IDAn,så nu blev det halverat med lokalbedövning i den,Lina började
känna av abstinens efter ngr timmar,hon känner sig kokhet åsså fryssen samtidigt,mycket otäckt säger hon.
Nu har dom ordinerat medicin mot abstinensen så hoppas hon slipper känna av det så mycket.Men fast hon inte mådde så bra så har hon tränat med Gunilla,sen tippbräda i dryga 10 min nästan rakt upp direkt efter det blev det stol
ut i det fiiiina vädret.Så imponerad av henne,DUKTIGASTE LINA!!!.

Nu tittar vi på tv å slappar å det är hon verkligen värd,som hon kämpat idag,PUSS på dig gumman.

Höres sen/mamma

Röntgenbilderna på knä så bra ut iallafall,bra bra :)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men ojojojoj!!!!!Ja jag kan fortfarande inte förstå hur du Lina klarar av att vara så motiverad och målmedveten?????STOOOOOOOOR GULDSTJÄRNA TILL DIG!



KRAAAAAAAAAAAAM



Sussi

2008-07-23 @ 22:11:41
Postat av: papps

grymt!

2008-07-23 @ 23:00:27
Postat av: carro

svar till papps ; jag vet.. jag är grym! :P

2008-07-23 @ 23:30:45
URL: http://carro11.blogg.se/
Postat av: Suss

haha vadå grymmast i världen!



Så ni tog er ut utan starka sussie till hjälp? :P hääärligt att höra. Önskar jag kunde åka igen denna helg!!!



Love ya världens bästa!!

2008-07-24 @ 00:12:05
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: danne

sällan du ska va bäst då :( :D sen när jag kommer ner tycker jag att vi säger åt gustav att charta ett plan och att han o nåra till följer med så drar vi till hawaiii eller nått :) gurra pejjar! puss o hej hare bHÄST! älskarra!

2008-07-25 @ 12:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0