fortfarande väntan

Godkväll,klockan är snart 20.00 å än har Lina inte kommit in på omläggning,som tur är har
hon somnat,slipper tiden gå så sakta.Jag sitter å kollar på TV hos Lina,jag börjar oxå bli trött .GÄSP
Idag har Lina tränat på med Gunilla fast det har läckt,hon blir starkare å starkare för varje dag :).Så härligt att se.
I helgen händer det lite roliga saker för Lina,Fia kommer å hälsar på en sväng på fredag tror jag det var.
Sen blir det en överraskning i helgen oxå :) :).Återkommer om det senare.

Danne å Elin vi saknar er,PUSS PUSS

Bye Bye//mamsen

Kommentarer
Postat av: danne

mamma ring mig!

2008-07-17 @ 19:29:44
Postat av: Sussi

Ja HEJA Lina!Du är så himla målmedveten och stark!

Det bådar gott för framtiden.

Jasså överraskning?????SPÄNNANDE!!!!!Jag vill veta NUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!



KRAAAAAAAAAM



Sussi

2008-07-17 @ 20:55:36
Postat av: Jessica

Det vanliga bara. Antar jag. Orkar inte riktigt bry mig faktiskt :)



Jag saknar dig bruden! Så jävla irriterande att lönen kommer när min "semestervecka" är slut :(

2008-07-18 @ 13:08:11
URL: http://sandert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0