Åker ner på söndag har ja tänkt.

Har tagit ledigt nästa vecka, åker troligen på söndag em/kväll till götet.
Hem redan fredag ev lördag (ska va i Gällivare på söndag)

Mamsen åker hem nu på lördag eller söndag tror jag.

Nenne åker ner ungefär när ja åker därifrån tror jag. D.v.s. 1-2 aug.

Tanken e att elin ska smyga in hos tina på söndag morgon å sno med sig jasse så ja har henne med mig ner.
Säg inget till tina bara.

Hur jag tar mig ner å hem ska jag tänka på när det börjar närma sig.
Gissar på tåg eller tradare.

En grej ja tänkte ska ske när jag är där är att lina ska ut i sån där färdtjänstmojäng typ buss som man rullar in rullstolen i, så hon får se lite annat än sjukhusets väggar.

papps

Kommentarer
Postat av: Sussi

Det där med färdtjänstgrejen var en himla bra ide`!

Se för sjutton till bara så det inte är Liseberg som har nåt med det att göra!!!Då vet vi ju hur det blir!Bara en massa strul............

2008-07-23 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0