Va sa han tro?

Eh ja ska försöka minnas, jag hörde bara att det gått bra och att 1-2 dec var dåliga och resten såg fint ut.
Sedan gjorde glädjeruset att jag iofs hörde men ändå inte.
 
Nått om att man skickar det borttagna nånstans att sättas under lupp s.a.s. Och att det kan leda till ett svar varför den va kass. Deras svar blir intressant.

Mitt påstående att hon inte tas ur respirator i dag å i morgon p.g.a. detta besvarade han med - Inte i dag i alla fall.

Innan han ringde pratade jag med Cia som är sköterske-hövding på transplantationsenheten, hon förklarade att man brukar mena med mekaniskt fel att det varit ett stopp av någon anledning.

Jaa ja kommer inte vad han sa mer nu, mer var det ju, men det får ramla in framöver. Nu ska ja lubba upp å glo på na. ajö

Kommentarer
Postat av: Frugan

Krama henne från mig!
Så skönt att det bara var den lilla biten då! håller tummarna för att resten ska klara sig!
-Sussie

2008-01-15 @ 15:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0