Updatering söndag 11:56

Pappa ringde


Va 3 läkare som gick in till lina o så, när dom gick ut ropade pappa på dom så dom kom till han o dom mummla lite på läkarspråk och så, men sa att som dom kan se med ögonen så är tarmen frisk o levande.

Kom senare en till läkare o snacka lite o sa att gustav kommer in i eftermiddag, och sa bara vi får ordning på smärtpumpen (ryggmärgsbedövning) så kanske vi tar ur henne ur respiratorn idag, vi får se vad Gustav säger när han kommer. Så de va gött o höra får man en vaken syrra snart.

/D

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag hoppas att med alla dessa fantastiska besked och framsteg,att ni har tid att se solen ni också.Det är för Lina den lyser för att det går så bra.Håller tummarna och följer det som händer.........H Ä L S A!!!!!!!!!!
KRAAAAAAAAAAAM

Sussi

2008-01-13 @ 12:06:40
Postat av: Tony

Hej!
Kanon att det går åt rätt håll, bra sida det här så att man får veta hur det går.

2008-01-13 @ 13:20:17
Postat av: anna

är så jävla stolt över dig vännen! jag vet att du klarar de här, jag och så många andra tror på dig.
du finns i mitt hjärta och mina tankar heela tiden.
alltid

2008-01-13 @ 15:46:49
Postat av: Moster Tina

Vad härligt att allt går åt rätt håll. Hon kämpar bra våran Lina! Hoppas allt är bra med din fot också Danne som måste gå med gips mitt i allt och att ni hittade en annan ingång till hotellet =) Puss och kram på er alla!

2008-01-13 @ 16:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0