Tummvila

Jag tror dom tror att:
Någonting har gjort att den sista biten blivit skadad invändigt på slemhinnan, nånting yttre påverkan (som dom kallar mekanisk) det kan vara att som en läkare sa "vi hade lite problem när vi sydde fast den sista biten och fick sträcka och dra lite i den"
Det vill säga, det verkar troligt i vart fall att inte tarmen är/var dålig i sig eller att hon stötte bort den eller,,, utan att nånting yttre har påverkat.

Och om det stämmer så kan man ju säga att allt är fortsatt bra!
Jag menar vare sig hon eller tarmen har ju då nått problem utan det är förhoppningsvis bara en operationsskada.

Jag träffade en läkare hos henne nyss som var insatt och jag fråga han en massa, det mesta är överkurs av det vi sa men man kan ju i vart fall säga att han såg ut som och pratade som att vi båda vunnit på lotto.

Både han och sköterskan mumlade nått om att kanske väcka henne i morgon, vi får se.

Just nu e hon degig såklart, robb sitter där nu. Tänkte vi skulle ta handhållarpass tills hon vaknar till senare i kväll.


Statistik:
Carola förbrukar dagligen 1,64kg snabbkaffe.
Danne robb carola å ja röker 1,72 limpor per dygn.

Kommentarer
Postat av: Frugan

alldeles underbart att höra! Önskar att jag kunde vara där och hålla hennes hand jag med! Lite för dyrt dock att bo på vandrarhem hela tiden :p
-Suss

2008-01-15 @ 16:34:54
Postat av: Sussi

PUST!Vi är med er i tankarna hela tiden.
KRAAAAAAAAAAAAAAM!!!

Sussi och resten i Dingtuna/Västerås

2008-01-15 @ 16:48:01
Postat av: Moster Tina

Skönt att höra!! Att Linas tillstånd är stabilt
alltså, inte att ni dricker kaffe och röker mycket ;)

Tänker på dig Lina hela tiden. Du är så duktig.
Puss och kram

2008-01-15 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0