Tummen upp

kl.15.00 gick jag till carro.

Jag satt med carro i en timma typ, hon var mycket mer vaken en vanligt när jag kom in. ögonen såg pigga ut så jag passade på att prata med henne och fråga henne massa saker medans hon var så "klarvaken"... hon verkade inte lika groggy heller , utan hon tittade runt en massa i rummet, följde alla rörelser i rummet hyfsat.


Märkte att hon försökte svälja eller nått, det kanske varit därför hon var så vaken för att hon var besvärad över nått.

Frågade om hon tyckte det var obehagligt med slangar i halsen å näsan. tyckte hon inte heller. Då frågade jag om det bara var drygt, och hon nickade ja. :)

Frågade om hon hade ont, så nickade hon nej och ryckte på ögonbrynen som om det var en dum fråga.. (skönt att se hon svara på det sättet). :) :) :) :)

Sen så lyssnade jag närmare munnen och hörde att det var lite slemmigt i halsen, så jag frågade om det var det , och det var det. så jag sa till sköterskan om hon kunde ta bort det. sköterskan sa: "ja det kan jag, fast hon gillar det inte".. då jag sa till sköterskan att jag hade frågat carro om hon ville det och att hon hade svarat ja.

Hon gjorde det på 30 sek och carro såg mycket lugnare ut...härligt.

Sköterskorna tycker att hon är väldigt stark...tycker Vi med självklart!

Har inte hänt så mycket idag, och det är iof skönt, och dom har inga vidare planer idag för henne, utan bara låta henne vila...skönt för henne!

Berättade för henne att dom verkligen koll henne och hon gjorde en liten tumme upp..nu sover hon igen, Tänkte gå upp till henne igen snart. .

Carola har inte druckit så här lite kaffe som idag....och ändå går pulsen i 180...snacka om att skaffat sej en motsatt kaffeeffekt!

Nu ska jag dricka en liter kaffe och få upp min puls till 180 och röka ytterligare 2,5 paket cigg.

///RoBBan


Kommentarer
Postat av: anna

hey sleeping fucking awsome! :D
ja blir så jävla glad att höra att du börjar vakna och må bättre pullan!
saknar dig så jävla mkt nu, längtar verkligen tills i februari när ja kommer ner igen, om du inte hunne kickat asset av allt dehära förstås och är på hemmaplan igen,
de e sjukt tomt här hemma utan dig ska du veta!
älskar dig pusshjärtat!
ses snart :)
massa gulligull/ girltoyen

2008-01-16 @ 23:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0