Sover skönt :)...Skjuts till Göteborg....16/1-08 Ons

Godkväll,,Danne å jag har nyss varit uppe hos Lina å sagt god natt,hon sover verkligen skönt nu ser man :).
Lugn å avslappnad,jag pratade lite med henne,då tittade hon upp lite snabbt men stängde sina blå snabbt
igen.Hon är en riktig kämpe alltså!!!!Våran älskade Lina.Elin hon tog som sagt långtradare hem hon,tuffingen :).

Om det är någon som vill åka långtradare ner till Lina så går det bra,men ni lär ringa mig nån dag för så jag
kan ringa min bror,så han kan ringa å kolla med chaufförena å det ska nog gå bra.
Men boendet måste ni fixa själva,för det har vi svårt att fixa till.

Och det glömde jag dom tar bara en passagerare åt gången,men hör av er till mig Carola 073-9082370
är inte min telefon på så är jag så klart uppe hos Lina :),så då får ni prova lite senare.

Nu ska jag krypa i säng,så jag kommer upp i tid i morgonbitti.

GOD NATT alla/Carola

Kommentarer
Postat av: frugan

Lina kan hon! jävla kämpe!
Om hon vaknar kan ni hälsa henne att chi-valparna är födda och det blev massa tikar! woho! :)

2008-01-17 @ 01:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0