Gustav ringde nyss

Op gick bra, allt såg bra ut, svullnaden fixades så nu kan dom gå in i tarmen och kolla hur den mår när dom vill.

Febern hittade dom inget svar på, men men.

Hon tas till CIVA om ca en halvtimma.

Han rondar henne i morgon bitti.

Hon kommer tas ur respirator snart, typ i morgon (eller sa han redan i kväll?)

Tarmen tycks fungera det har fortsatt komma sånt som ska komma ur en tunntarm sa han.

Det är vad jag kommer ihåg och som var viktigast av dom ca 50 saker han sa på tio minuter.

Jag är avtrubbad tror jag på det mesta just nu, vet bara att det är augusti och att vi är i malmö och att robb å danne var ute i natt å kom till johannesvillan med en djävla massa post!! Men jag tror jag ska ut på framsidan å jubla lite.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ojojoj!!!!Spännande är det!Satte hjärtat i halsgropen när jag läste att hon tagits in på op redan ikväll.Men om ni känner er lugna och att Lina är i rätta händer så är jag lugn.......
Ni har mycket att ta in och smälta hela tiden.
Ni är så tappra allihop.HÄÄÄÄÄLSA Lina när hon vaknar.
KRAAAAAAAAAAAM

Sussi

2008-01-22 @ 21:59:17
Postat av: Frugan

oho. Där fick man lite ont i magen! men men, som ni skriver är hon så jävla stark å läkarna så bra så det löser sig!
Saknar dig frugan!

2008-01-22 @ 22:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0