Allt väl fredag 20.00

Lina ligger å myser i sängen å löser korsord + å svamlar med rupert.

Utvilad å pigg.

Ingen feber alls etc.


Medlet man ger för att minska avstötning (sänka imunförsvaret) har varit på ca 7 och bör ligga på 10.

Man ger det via munnen i tablettform och stänger s.a.s. magsäcken i 2 timmar tills tabletterna tagits upp.

Ca 3 ggr har avstängning inte funkat så det har runnit ut.


Numer så tömmer man magen innan hon tar tabletterna så det är tomt, i dag kom värdet upp i 9,90.

Den lätta avstötningsgraden kvarstår (man går in i tarmen typ varje och kollar/tar prover/tittar/mäter)

Hoppas på att graden av avstötning ska sjunka nu snart när imunförsvaret kommit "ner" till rätt nivå.


Skriver egentligen för att lösa ett gigantiskt problem jag kommer att ha dom närmaste dagarna.

Carola sms-proffset Ryman har redan bombarderat min lur med sms.


Hon å Danne åkte med tåget till Gävle 17. (Mängden sms kommer att öka framöver :)

+ att ja kommer ha mindre tid att blogga nu i dagarna = ännu fler sms tihi.


Lösningen är såklart att jag skriver busenkla megasnabba meddelanden på bloggen så fort ja går förbi en dator.

Skala 1 till 10 på 2 olika saker

1a är på avstötning där 1 = inga tecken alls på avstötning och 10 = kraftig avstötning.

Gissar att hon är en 3a nu.

2a är övrigt på feber, puls, crp, levervärden, etc etc. 1= Skitbra och 10 är det motsatta.

Så på denna är hon typ en 2a just nu för hon har ingen feber alls etc.


Får jag tid så skriver jag vaklart, men annars så blir det bara ett kortfat meddelande typ - Avstöt 3. Övrigt 2.


Nu ska ja knoppa å hämta anna 04.00, sedan går vi upp å väcker lina direkt vid halv 5.

(Hon vill det) (Skulle fan inte våga annars hehe:)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Bra ide´med "koderna"!!!!
Det är så skönt och roligt att höra att Lina bara blir piggare och piggare.Även om ni andra blir tröttare o tröttare.Men det vore väl sjutton annars.Nu kan ni slappna av och ni har mycket sömn och vila att ta igen.KRAAAAAAAM

Sussi

2008-01-25 @ 22:16:08
Postat av: Mamma

HejLina,jag sa att jag skulle ringa när jag kom hem,men
tåget har varit försenat, å vi kom inte hem förrän
00.30.
Jag ringer dig i morgon,saknar dig jätte mycket.
Skönt att du fått mått bra hela dagen idag oxå.
PUSS & KRAM / Mamma

2008-01-26 @ 01:41:04
Postat av: Frugan

Hej lelle och alla andra som är där och är med carro! behöver ni några pengar till mobiler och liknande är det bara att höra av sig till mig utan att det ska vara pinsamt :) Hoppas jag kan åka dit snart.

2008-01-26 @ 03:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0