Vilken rysare,,, 2 dar som känns som 2 år. Allting bra till slut i alla fall. Piuh!

Har sagt till lina att de e hennes blogg nu, skriv ofta, skriv själv. Jag skriver inte nå mer.
Gör ett undantag nu i natt (fredag morgon 03.00)

Onsdag och Torsdag har varit 2 händelserika dagar vill ja lova.
Massor av framgångar för fröken Ryman, satan va ja e mallig.

2 dagar nu som varit så fyllda av framsteg, tårar, besvikelse, uppgivenhet, djävlar anamma, ångest, rädsla,
och till sist glädje, så jag vet inte hur hon ska bete sig för att få ner det i text på bloggen.
Själv har jag noll koll på det mesta nu, min nerv är milt sagt ansträngd.

Det är så mycket att berätta och hon har så kort med tid till att skriva nått så jag betvivlar att hon knåpar ihop en hel blogg med alla detaljer, det blir nog endera 15 småbloggar eller 1 som i grova drag berättar dom 2 dagarna.
Vi får se.

Kom ihåg bara att det slutar bra.

Min plan nu är att ta en sista cigg, glo på dumburken å kollappsa lite, upp i morn bitti å tjata så hon får komma till avd 20 innan helgen! Lär väll knappast gå men ja ska försöka.

Mormor - morfar - farmor - farfar - tina + minihulliganen - danne - elin - emil - carola så här gör ni:
Mormor+morfar+tina+minihulliganen+carola piper ner hit bums å hälsar på, jag pratar med dom på johannesvillan så dom ordnar ett rum där 3 av er vuxna betalar 260/pers för en natt.
Carola stannar. (lina tjötar lite efter dig)
Farfar tar farmor danne elin och emil och piper ner nån dag senare så ordnar jag rum åt mig + farfar + danne + emil en natt, så får elin sova med carola å robb.
Det blir bra, vi ses:)

Kommentarer
Postat av: carola

hej lelle

du glömde fixa rum till dennis :)

2008-02-29 @ 09:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0