Snabbfakta + linas egna ord, pappa vid t-bordet

Puls 70.
Andning 99 utan syrgas.
109/44 i blodtryck.
35,5 i temp.
"Dialys"-maskinen är skrotad, pinkar på själv bättre å bättre.

Lina nu:

Hej.
Sjukgymnasten var nyss här, hon sa bara bra saker om mina muskler och vi tränade benen.
Det finns en läkare här som vi kallar långa farbrorn/snälla farbrorn han har en turgris som han nyss var in och lämnade, så nu är jag grisvakt haha (kramdjur).

Nu ska vi titta på Ice Age 2.

Puss å kram nyp i stjärten.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej gumman!!! =).

Jaha,så du får vara grisvakt nu :).Ja jag visste ju att du har starka muskler,mot för mig,hehe :).

Du är starkast!!Älskar dig PUSSAR & KRAMAR/Mamma

2008-02-24 @ 12:53:58
Postat av: Sanna

Söthjärta! Nästa gång jag kommer vill jag också se den omtalade grisen :D Du är bäst!

2008-02-24 @ 13:35:13
Postat av: Maria Svanberg

Hej Lina underbart att höra att du mår så bra har nyss läst upp det senaste för farmor i telefonen Kramar från oss alla Hälsn.Maria

2008-02-24 @ 16:55:47
Postat av: Sussi

HEJ LINA!!!!!

Om din gris vill ha kompisar,så kom ihåg att jag har 11 guineapigs(marsvin) som kan komma ner och hälsa på.Fast det kanske är bäst att du frågar om lov först.......
Du anar inte vad det är SKÖNT att läsa att du verkar må bättre o bättre för varje timme.
HEJA LINA!

KRAAAAAAAM

Sussi

2008-02-24 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0