lördag dåårå.

hej

igår va en bra dag, Lina drogs över från sängen till en stol som man kan ställa i alla lägen med en liten dosa, så vid 13.00(?) tiden va hon färdig för att åka så vi åkte upp till avdelning 20 där hon ska vara från och med måndag planerat. där hon även har varit förut, o hon känner ju nästan alla så de va många som hejja på henne o prata me hon, bara de är nog bra för psyket att träffa lite annat folk, slippa sitta och kolla in i väggen i ett rum.

sen vid 2-3 tiden åkte vi tillbaka för sjukgymnasten skulle komma då, han precis åka in i rummet så kom han så dom börja träna lite, sen kom även gustav och några till in, sen innan vi skulle gå iväg igen, så kom gustav o sa att, allt ser ju jätte bra ut, bara kolla på dig själv du är ju ute och åker o är glad, dina värden går ner, de enda jag inte kan koppla ihop är att proverna säger att det är en svår avstötning, men dom stämmer ju inte alls för då hade du vartit jätte sjuk.
sa också att det finns en behandling men den är inte rolig alls, den sänker imunförsvaret riktigt mycket, och det blir som en svår influensa ont i leder, massa feber, och så. men han sa vi får se va proverna visar nu om en timme eller så, för crpn tex va på 100 men han sa att de kan vara för nått som redan har varit, men när proverna kom så va crpn mindre tror jag, och det blev bestämt för att inte sätta in behandling.


Sen så vela vi gå o käka, och lina sa men kan ni inte köpa nått nere på resturangen, för jag vill va me o va social, så pappa gick o köpte färdigmat, så åkte vi upp på avdelning 20 o käkade, sen satt vi väl där 1timme, sen va hon ganska mega trött. Så dom drog över henne igen till sängen.  grymt bra jobbat iaf, sköterksan sa att de där va nog första gången jag såg nån sitta så där länge första gången.

sen gick jag och la mig vid 6-7 tiden, va hos henne till 3 natten innan, sen nu i natt så va pappa in vid 4 tiden och duscha så då vaknade jag och hänkade me upp vid 4 tiden. Hon har haft lite feber inatt, toppen va på 39.2 tror jag, men innan vi gick o käka frukost imorse kl 7 va den nere på 38.1, sen har hon fått två påsar blod, kanske inte ens är värt att nämna vet inte, men de va mest för att de har försvunnit lite i ett par dagar.

va väl allt jag hade att skriva just nu.

Förutom att Farmor ulla fyller år idag, GRATTIS från oss, vi ringer och sjunger sen, de tycker jag alla andra också ska göra

Ullas nummer:
0737615680


:) /danne
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad kul att höra att du är uppe och åker runt lite :)
Så jäkla stark, var får du all din kraft ifrån ? :) Puss!

2008-02-02 @ 11:55:06
Postat av: sussi

HEJJA LINA!!!!!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAM

Sussi

2008-02-02 @ 12:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0