lördaaa 9e en månad sen hon åkte ner

tjabba, kan väl börja prata lite om lina då :)  igår hade hon hög feber hela dagen,  sen på kvällen efter röntgen bytte dom nålen på halsen som dom har dropp o grejjs i, och några timmar efter när jag gick in va tempen 37.5..

Åkte och hämtade mamma och emil på tågstationen på vägen dit satt farsan och drömde lite.. sen sa de pang in i vänster bak, och där stog det en spårvagn, sen väntade vi där ett tag, kom väl 3 spårvagns "akut bilar" och skrev lite papper och så, så nu sitter pappa på häktet, för han hade ju druckit 13 starköl oxåe :)  näerå, men sen åkte vi och hämtade emil och mamma,

gick upp till lina, hon va skit trött, sparade väl ihop alla krafter och flinade åt emil :) sen satt emil där i mitt knä, så berätta jag lite om ekg kurvorna osv  så satte vi andnings mätningen på hans finger och han hade 100, o lina bara 97 så han sa att han vann :D sen rann det lite i slangen från magen ner i påsen då peka han på den och jag berätta va de va, men de visste han lixom men han sa "de är nått kryp där inne" haha ser faktiskt ut som de när de rinner. gull plutt


Sen imorse gick jag dit vid 8 tiden, där låg hon pigg och glad, mycke lugnare andning, och va "normal" igen, slipper ju bli trött av all feber o sånt, så hon har väl planer på att sitta upp idag o så.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men herregud!!!!Tycker ni inte att det är tillräckligt spännande som det är eller,hahahahaha!!!Bara ingen kom till skada.
Skönt att du Lina "återvänt".Kommer att vara dig man tänker på ikväll under Melodifestivalen,eftersom du är så nära från där det sänds.
KRAAAAAAAAAAAM
Sussi

2008-02-09 @ 14:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0