lite kort

hej tänkte berätta lite kort, igår vid 12 - 1 tiden blev det bestämt att lina skulle få behandlingen.

Man blir oftast ganska sjuk speciellt dem första timmarna, sköterskorna gav medicin och gick och raporterade, så pappa och en sköterska som inte brukar vara där? va kvar. Lina började få svårt att andas, tröcks på larmknappar och det rammla in en 10 läkare hon fick syrgas masker och luftrörsvidgande. efter det kännde hon sig bra.

sen under kvällen när jag va där smög febern upp till 39.6 som mest när jag va där, 150 i puls, kunna inte sova.
andades småa och korta andetag och hade ont i hela kroppen mest i rygg och mage, sen gick jag hem och väckte pappa vid 12 tiden på natten för hon velade ha dit han.

sen idag kom pappa hem och berättade att dom har lagt henne i respirator igen. hon hade så svårt att andas, antagligen en biverkning av medicinen, men planeras att tas ur den om 1-2 dagar eller nått sånt, är väl iofs bra så hon får vila och va sövd, slippa ligga på spänn hela tiden, men nackdelen är ju att hon inte kan berätta om det gör ont eller får nån annan biverkning av medicinen och så.


Lider med dig syrran

/danne

Kommentarer
Postat av: Mamma & Elin

KÄMPA PÅ GUMMAN!!!Du är så duktig!!
VI ÄLSKAR DIG!!!

PUSS PUSS
Mamma å Elin

2008-02-03 @ 13:32:49
Postat av: anna

kämpa hjärtat!

2008-02-03 @ 15:06:03
Postat av: Maria

kämpa på//////////////////////////////////////harrry?/////-------------=-------------------------------------

2008-02-03 @ 16:34:13
Postat av: Frugan

Kämpa på hjärtat mitt så kommr jag så fort jag kan istället :) Tänkte åka till dig imorgon
men det är väll inte så spännande för någon av oss när du ligger sövd, men det kan ju som sagt vara skönt att vila! :) Älskar dig gums

2008-02-03 @ 16:36:59
Postat av: Sussi

Åh Lina!!!!Jag önskar det var något jag kunde göra för att underlätta för dig.Men det enda jag kan erbjuda är att tankarna hela tiden är hos dig.Hoppas du får en så "behaglig" sömn som det går under behandlingen.KÄMPA PÅ!!!Snart så........
KRAAAAAAAAAAAAAAM

Sussi

2008-02-03 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0