Lina skriver själv

HejHej.
 
Här ligger jag på CIVA och har fått internet för några dagar sedan, men jag har inte orkat skriva själv.
Iof. är det Robert som skriver vad jag säger, men som sagt det är mina ord.

Jag har, som ni kanske har läst, blivit omtransplanterad. Den här tarmen verkar fungera bättre, och vi håller tummarna för ingen avstötning.
Jag har nästan inga mediciner kvar, men jag får bröstmjölk och "välling" i en sond genom näsan. 

Jag saknar er där hemma och tackar jättemycket för alla kort och presenter! :D
Anna, Sanna och Sussie har varit här och hälsat på, det har jag uppskattat väldans mycket.
Anna kommer snart igen och Sussie åkte hem igår. Mamma åkte också hem igår för hon behövde vila och åka hem till Danne, Elin och Dennis. Hoppas dom kommer ner snart, jag saknar dom.

P.S Tina, kan du inte lägga Jasmine i en kartong och skicka henne med DHL till mig? ;) D.S Haha
P.S Pierce, tack för colan ^_^ D.S

PussKram! Hoppas vi ses snart.

Kommentarer
Postat av: Mamma

HEJ!!!

Vad kul att du skriver gumman :)

ÄLSKAR DIG!!!!

PUSS & KRAM/Mamma

2008-02-23 @ 16:56:35
Postat av: Hannie

Ja, SKITKUL att du skriver Kerstin! ^^ Snart ramlar tummarna av här hemma, men fan vad värt det skulle vara ändå! :D KRAAAMAR från mig och lillfisen!

2008-02-23 @ 16:58:11
Postat av: pappa

ring mig

2008-02-23 @ 17:11:28
Postat av: Fia

Hej Carro! Så skoj att du skriver!! Dom verkar ta bra hand om dig alla läkare och sköterskor, plus din familj! Så bra med en blogg så man kan följa vad som sker och hur du mår! Ha det bra gumman! Tänker på dig! PUSS!

2008-02-23 @ 18:36:20
Postat av: Sussi

Åh shit LINA!
Jag får gåshud över hela kroppen,så glad blir jag för att du skriver med egna ord och är så pass pigg.Fattar inte?Hade det varit nån av oss andra så hade vi behövt alla apparater som finns,och ännu fler,för att orka.DU ÄR EN KÄMPE DU!!!!!!!
Du vet att vi tänker på dig va?HELA TIDEN!!!!!!!!!

KRAAAAAAAAM

Sussi

PS:Ska man fortfarnade skicka post till dig på CIVA-adressen tro?

2008-02-23 @ 18:52:08
Postat av: anna

fan va ja längtar tills på onsdag! :D kommer upp så fort ja vare o lämnat väskorna puss puss!

2008-02-23 @ 19:00:01
Postat av: dann

hej syrran, satt o skrev en kommentar förut idag, jag och jasmine, så skulle hon skriva så tröck hon på F4 så sidan stängdes ner :P orkade skriva om :D såru vet jag o jasse hälsar

2008-02-23 @ 21:34:59
Postat av: Maddis & Hannah

Gumman! ÄLskade kusin! MItt allt! Kunde inte hålla tårarna borta när jag gick in på min blogg och såg att DU hade kommenterat! Jag grinade floder! Du är så stark hjärtat! Klart att jag/vi ska komma. Ville bara vänta på att du skulle bli lite piggare och ha orken. Carola skulle höra av sig till mig när jag kunde komma.. Har inte hört ngt än .. Har du ngt nr så man kan ringa dig el? Ska messa Carola och kolla. ÄLSKAR DIG BIATCH!!!!!!! PUSSSSSSSSSSSSS

2008-02-23 @ 22:26:50
URL: http://M-ea.blogspot.com
Postat av: Pierce

varsågod :P
Vad skönt att höra att du mår bättre och vi hoppas att det går bättre med den nya tarmen.

Alla håller tummarna för dig och saknar dig

Ps. Cecilia hälsar!

2008-02-24 @ 00:06:16
URL: http://pierce.blogg.se
Postat av: Moster Tina

Hej Lina!!!

Jag hann inte skriva igår föra jasse var i sitt esse :P
Ja du jag har ringt DHL så jag lär hitta en passande kartong till Jasse så kommer hon ;) hehe.

Vad härligt att höra att du är så pass pigg gumman, vi kanske dyker upp en dag när du minst anar det, det skulle vara kul och träffa dig, men det är ju en bit att åka, också har man den här lilla råttan som inte kan sitta stilla :D Men men man vet aldrig ;)

Det är så härligt att höra ifrån dig, och att allt verkar gå så bra. Du är så duktig och vi tänker på dig hela tiden!!!
Håller tummarna och ber för dig att det ska fortsätta så här bra. Det måste gå bra, det finns inget annat.

Nu vill Jasse skriva lite till dig:
nrtbguiu09987yu6yuf hguumuggggggydedtttyt

Puss och kram och älskar dig

Naser, Tina och Jasmine

2008-02-24 @ 08:16:26
Postat av: lällsyrraaan

jag saknar dig med, massor massor massor!:D
hoppas det fortsätter så här bra nu!:)
älskardig! ;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*

2008-02-25 @ 16:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0