halluu

 hoj,

idag vi dit vid 10 - 11 tiden, temp på 39.2 typ, gustav kika in, kollade lite på stomin, efter ett tag sa han att det ser bra ut, ser inte så långt in men de ser bättre ut än alla andra gånger, så långt jag kan se då, för han kollade inte med kamera eller nått, men han sa de ser bättre ut än igår iaf det ser jag.

Så hade det slutat runnit i slangen från magen, och dom försökte att spola men det rann bara ut brevid slangen typ.. så han gick o letade lite grövre slangar nere på op eller nått, och så sattes en V-sond (slang genom näsan ner i magen) in utifall att de blir fullt och det inte funkar från magen, utifall hon skulle  spy och de blir inge kul i respirator,
Så han hittade en grövre, satte in den kom inget då heller men när vi kom tillbaka vid 19:30 hade det kommit lite. Är så tråkigt nu när hon inte är vaken, så de blir att man känner att man kan gå iväg utan att vara taskig, så jag o pappa gick och käkade lite frukost, sen gick vi till villan och sov lite, då va klockan ungefär 3.


Gick dit igen vid halv 8 på kvällen, utanför hissen drog jag i till pappa o sa jag gissar 38.2 i temp och 110 i puls (trode inte själv att de skulle va de), när vi kom in så sa pappa du hade nästan rätt, då låg febern på 38.5 och puls på 125. men sköterskan sa att den har gått upp lite nu den va på 38.2 för ett tag sen, så de va najs att höra.

även "långa mannen" hade vart där och kollat tarmen och sa att den inte sett så här bra ut nångång förut, tror han kollar blodflöde och nått mer i tarmen, det såg iallafall bra ut.  sweeeeeeeeet.  så efter nån halvtimme eller 2 så gick vi till villan o käka och nu skriver jag på bloggen dårå och ska lägga mig o kliva upp tidigt imorn de är ju måndag så man får höra va dom säger på ronden osv.

hoppas febern går ner nu

godnatt/D

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tänker på dig Lina!

KRAAAAAAAM

Sussi

2008-02-04 @ 07:47:17
Postat av: Mamsen

Hej gumman,fortsätt å KÄMPA nu.
Elin & jag kommer ner när dom ska
väcka dig.Elin passar på att gå i skolan
nu när du sover å vilar ut,syns sen.

ÄLSKAR DIG!!! PUSS PUSS/Mamma å Elin

2008-02-04 @ 08:26:04
Postat av: Jessica

Kämpa på bruden! Du är bäst och jag saknar dig så det värker fan i hela kroppen!
PUSS!!!

2008-02-04 @ 11:14:24
Postat av: Anonym

En tanke till dig vännen! Keep on fighting!

2008-02-04 @ 18:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0