Allt gick bra.

Jag gick upp till henne runt 10.30 - 11.00, hon var lite småvaken och glad
(fortfarande respirator) och hon försökte säga någonting så jag och
en sköterska provade att tyda hennes läppar, tog cirka 5 min innan
jag förstod att hon sa: "Jag Överlevde" och hon gjorde tummen upp...sen kom det
lite glädjetårar ifrån henne.

Ca 2 tim senare så kom Bengt-Åke och ville testa om man kunde
plocka bort respiratorn, och det bestämdes.
Men först så ville hon säga någonting igen, så vi fick försöka tyda henne
och hon sa : "jag lever"....3 min senare så togs respiratorn bort.
Allt är både glädje och lite chock för henne tror jag.
Robb.

Kommentarer
Postat av: Elli

ÅHHH va häärligt att allt gick så fort denna gång.. för din skull carro... Åh e såå glad.. önskade jag kunde kraaamaaa om dig.. å berätta hur braa du e honey!.. Meen vi sees snart. de e ja säker på... ÄLskar deej..pussåkraaamis Ellinore

2008-02-21 @ 15:00:16
Postat av: Lena B

Finner inte ord för glädjen när jag läste detta. Gråter och snorar och har svårt att se skärm och tangentbord igen. :) Hurrrraaaaaaaaaaaaaaaaaa!

2008-02-21 @ 16:54:19
Postat av: Hannie

Wooohooo! Både jag och Nova gör vågen här hemma! :DDD Herregud vad skönt att höra att det går så bra så snabbt Carro! Vi hejar på dig Kerstin! :D *tummen upp* Och en stor fet kram!

2008-02-21 @ 18:09:15
Postat av: Sanna

Åh vad jättebra! Inte ens Christian kunde hålla tårarna borde när han läste detta inlägg.... detdu ;) PUSS

2008-02-21 @ 18:15:05
Postat av: Fia

Men gumman då, du är så go! Längtar tills vi kan träffas igen! Puss puss puss PUSS!

2008-02-21 @ 18:53:10
Postat av: Sussi

VÄLKOMMEN TILLBAKA LINA!!!!!!!
Sååååå skönt att läsa att du är på G så snabbt igen!!!!!!Nu ska jag gå och amputera tummarna för dom har jag hållit så hårt så hårt........Eller näe förresten.Dom får duga ett tag till så jag fortsätter att hålla dom för snabbast möjliga återhämtning.KRAAAAAAAAAAM

Sussi

2008-02-21 @ 19:06:14
Postat av: anna

ååh!du e fan starkare en bamse! wtf, hånung vafan de verkar du ju inte behöva! kämpa på grrl! mäkta mycket kärlek djurhuna! vi ses på onsdag! love

2008-02-21 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0