På iva nu

Hb fortsatt högt typ 146 sockret plötsligt lågt typ 5 !!!

Men lite temp 38,3. hmm,,.

Bäddade rent för en timma sedan på iva, senare somnade hon.

Filler ska operera nån sedan tar han henne sa han för typ en timma sedan.

Gissar att hon egentligen slutade blöda i dag/morse och att som filler sa hb värdet som togs med snabb-pryl vid 06 var inte rätt för annars skulle hon inte ökat från 53 till 153 på 4 påsar så snarare att hb var kanske 70-80 och att en påse hade räckt max 2. Det + att hon inte tycks blöda nu i varje fall så vart det 153 och man ska ligga på 130.

Så att nu blir det väll bara omläggning, svårt att stoppa blödning om det inte blöder menar jag.

Hon får plasma nu och pulsen har ramlat ner från knappt 150 hela dan till 116 just nu.

Så vore det inte för att julafton är bara 4 dygn bort så skulle jag sagt fortsätt packa carola.

Känns vettigt att säga följande OM hon ska vara på gävle sjukhus så ska hon vara på iva.

papps

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men hallå!Jag hänger inte riltigt med i svängarna här.Hur mycket jag än läser????Ska Lina tillbaka till Gtbrg nu?

Fixar inte Gävle Sjukhus detta?

Ja då är det ju ganska självklart att det måste åkas tillbaka illa kvickt.

Åh vilken BESVIKELSE!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas allt löser sig till det bästa för Er!

Linas välmående och säkerhet är ju prio 1.



KRAAAAAAAAAAAAM

Sussi

2008-12-20 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0