Hej

Hej mamma skriver, idag har Lina varit upp på benen igen :). Hon gick ngr steg till rullstolen å sen
var vi ut en sväng. Nu sover hon, det var jobbit för henne att vara uppe, men som vanligt kämpa hon
på. Hon ska snart upp på dialysen. Lelle å Emil kommer ner idag, jag åker hem till Elin å håller koll.

Sen har jag en skotträdd hund som inte kan vara själv då på nyår, men jag åker ner till Lina igen
på måndagmorgon, för Lelle åker hem på söndag.

KÄMPA på LINA!!! älskar dig!!! puss puss mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurrraaa, så roligt att läsa att Carro varit på benen igen! Mer, mer, mer sånt framöver! :)



Stackars Dennis som är skotträdd - toppen att han inte ska vara ensam. Kan inte lämna Mina jag heller. I år ska vi vara i bilen efter vägarna de värsta timmarna för att i någon mån skona henne.

Tänk om folk hade lite mer empati för alla, både djur och människor, som är rädda och valde att avstå smällare/fyrverkerier.

2008-12-30 @ 18:57:46
Postat av: maria

Hej! ett riktigt gott nytt år önskar vi dig Lina tusen kramar från Maria

2008-12-30 @ 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0