idag - då jäklar!

http://www.family.se/ -> Gävleborg -> Grattis -> sök sedan på " stålkvinnan "
TACK så himlarns mycket till er västeråsre!!!!


Idag gjorde Markus & bad-boy-Niklas en omläggning på rummet - utan sövning!
Jag fick massor med beröm från både höger & vänstster.

Det är ju way out west här i Göteborg, så igår satt jag, Anna &Danne på rummet med fönstret öppet &
lyssnade på ´LOOPTROOP ROCKERS´ , som är och ALLTID kommer vara de bästa inom musik.

TACK FÖR ALL BRA MUSIK GENOM ALLA DESSA ÅR !!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vi gratulerar,vi gratulerar,vi gratulerar Carolina idag!Med blommer o med blader,vi firar denna dager,vi gratulerar Carolina idag!Ett fyrfaldigt leve för Lina,hon leve:HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kraaaaaaaam

Sussi

2008-08-09 @ 19:04:51
Postat av: Milla

Grattis i efterskott vännen! tänker på dig. Kramar Milla (6-y Milla ;) )

2008-08-10 @ 19:02:32
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Sussi

Hej på Er i Gtbrg!

Har Tina,Jasse o Carola kommit fram?

Lina,påminn Tina om att hon lovade sjunga för dig från mig.

KRAAAAAAAAAM

Sussi

2008-08-10 @ 19:52:35
Postat av: mattesupreme

hej!

en fågel viskade i mitt öra att du var sjuk och kunde behöva lite uppmuntran! lite extra pepp!

jag vet inte om ni hörde oss när vi var i göteborg häromveckan..? hoppas vi spelade tillräckligt högt!

vi försöker skicka lite bra energi din väg och hoppas att du är riktigt envis!

stora kramar / mathias supreme LTR

2008-08-19 @ 01:16:14
URL: http://www.looptrooprockers.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0