fredag

Igår fick vi åka till avdelningen typ vid lunch, efter att vi hade vart där ett tag gick jag till villan och sov 3 timmar, när jag kom tillbaka så va Anna där, det blev stol och utåkning, i typ 1 timme om de inte va mer, sen pizza beställning, sen va Lina helt slut, hade ju vart vaken sen 3 på natten.

Lina har en ganska dryg klåda, klias typ överallt hela tiden, och hon får ju en medecin mot kramper, och den verkar vara förjävlig när de gäller klåda, för då skriker hon nästan ut för att de kliar så mycket, kan inte ligga still nästan.

Imorn fyller hon år, va ska man hitta på för roligt? förslaaaaaaaag tack.

nu ska ja gå upp, hejdå

danne

Kommentarer
Postat av: Sussi

"Regnet det bara ÖSER ner"!!!!!!!Skulle visst vara ännu värre i Gtbrg än här i V-ås?Ja tänk att det är Linas födelsedag imorgon?Hmmm?Kanske ett Sångogram vore nåt?Googla o kolla vad det finns för alternativ i eran närhet.Hälsa Stålkvinnan!



KRAAAAAAM



Sussi

2008-08-08 @ 10:17:48
Postat av: mamma

Ja du, vet inte, men köp blommor från dig mig å elin på blommaffären å ge henne i morgon iallafall.Vi kan ju ha kalaset när vi kommer ner på söndag,men jag förstår att du vill göra ngt för

henne i morgon då hon fyller år.Jag är fundersam att hon har dialys i dag som brukar vara på lördagar,undra om det planeras nå??Man vet aldrig med avd 20,det var bara en tanke som slog mig,just att hon har dialys idag.Men jag kommer att ringa å sjunga för födelsebarnet jag. :)

Danne vi kan höras på telefon senare få se om jag kommer på ngt roligt.



PUSS på ER/mamsen

2008-08-08 @ 12:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0