Lina och danne har tråkigt som fan om dagarna.

Japp så är det, för övrigt är alla dagar lugna o fina, inge strul med nått inge onda sköterskor (civa sköterskor) allt e fint

Vi har jävligt tråkigt faktiskt, brukar säga till lina på morgonen "Va ska vi göra idag då?" men sen kommer jag på att det är en dum fråga för det finns inte nått att göra på de här sjukhuset, även om vi går iväg med sängen så blir det att vi åker till en annan tv med färre kanaler o de är ju lite dumt, och både Linas och min tele ligger helt döda hela dagarna nästan, höjdpunkterna på dan är väl när käket kommer, och mot 7 tiden när allt bra börjar på Tvn,

Jag tycker iaf att ni ska bomba Lina med telefonsamtal, sms, Brev(tycker hon är roligast) ja menar om ni ringer och hon inte orkar eller gör nått så svarar hon och säger det eller så svarar hon inte. Så de är inge farligt att ringa :) nu vet inte jag hur ofta det ringer kompisar till henne men de känns som de är mest mamma typ..

SÅ SKICKA BREV! RING! SMSA! MMSA! det uppskattas nog mycke nu om dagarna, tänk er själva att sitta instängd i ett o samma rum dag in dag ut. enda gången hon kommer ut är när hon åker till OP typ.

Näe fan nu missar ju jag den bra tv tiden. god kväll på er ehverhybodhy!

image22
image21
image23


halva familjen.

/danne

Kommentarer
Postat av: mamma

Hehe,fina mössor :).Men som sagt i morgon kommer mamma
ner till er så då får ni jätteroligt :).

Älskar er,puss puss

2008-04-14 @ 21:16:28
Postat av: Martin

hejsan!!
hoppas att allt går bra för dig!
jag sitter här i söderhamn och tar hand om far din varje dag och han e en riktig bebis;)

//Martin

p.s kämpa på,,

2008-04-14 @ 21:49:23
Postat av: Sussi

HEJHEJ!
Mössorna ser ju ut som Wetexdukar,hahahahaha!!!!
Skönheten ligger i betraktarens ögon,eller hur det nu var?
Jag kan ju förstås bara gissa hur låååånga dagarna är för er.SUCK!
Kan ni inte spela GALENPANNA?Det borde Labolina orka.Ni vet,man har ett pannband runt skallen som man sätter fast ett kort i där det står vad man föreställer och den andra ska gissa med hjälp av sin motspelares sharader.........
Sen finns ju www.vetgirig.nu på nätet.Där kan man fördriva lite tid samtidigt som man faktiskt kan lära sig ett och annat.
Annars kan ni kanske gå in för att vara LABAN o LABOLINA och spöka där på avd.Lakan har ni väl i massor?Danne rullar sängen och Lina ligger under lakanen och gör spökljud..........

KRAAAAAAAAAM

Sussi

2008-04-14 @ 23:21:14
Postat av: Maddis

" Vad gammal han är. Gubbe ju, visst mamma" Så sa Hannah när hon fick se bilden på Danne *ASG*

Kommer brev i slutet på veckan el i början på nästa!

Pussselipuss

2008-04-15 @ 13:58:34
URL: http://M-ea.blogspot.com
Postat av: anna (girltoyen)

fan vilken porrig mössa! jag o elin vill ha en varsin när du kommer hem :) så kan vi ha mösskalas XD ja driver inte ja vill ha en sån mössa :P

2008-04-16 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0