danne som skriver

Tjena tänkte ta lite snabbt bara, tror inte morsan har tid att skriva i bloggen,

men Lina ligger iaf på Civa, för hon hade höga värden av magnesium o kalim eller kalcium så hon har dialys maskin nu för att njurarna inte orkar med trycket typ alla läkemedel o så.

 Va väl mening att hon skulle komma upp på avdelning med prisma maskinen(dialys) men vet inte om hon har gjort det än, åkte väl in på civa igår, men det va lixom inget akut är väl mest för att dom har dom grejjerna där, Riktigt tråkigt för henne, vet inte så mycke mer.

/d

Kommentarer
Postat av: Sussi

NÄÄÄEEEE!!!!!Åh vad kämpigt!STÖN!!!!!!Hoppas det blir snabb återfärd till till avd 20.Men efter regn kommer solsken,glöm inte det!!!!!!!Tänker på Er!

KRAAAAAAAM
Sussi

PS.Hälsa Carola att jag tappat bort min mobil,så ev SMS är meningslöst just nu.Hör av mig så fort jag fixat ny!
DS

2008-04-27 @ 19:23:01
Postat av: Lena B

Nu räcker det och blir över av bakslag. Hoppas du är tillbaka på avd 20 nu... eller åtminstone mycket snart, och att det här är absolut sista gången på CIVA. Nu ska du bara må bättre och bättre och bättre och sen jättemegabra!

2008-04-27 @ 20:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0