Lina är sämre nu, mycket sämre tyvärr.

För ca 20 dar sedan tog man henne från listan för hon var för svag.

Sedan dess har det gått utför.
Vätska i lungsäck för ca 15 dar sedan.

Sover nästan oavbrutet.

Kirurg förklarade att om levern mår dåligt så renas inte blodet på slaggprodukter, man blir då sömnig,
man sover som tur är skönt och djupt har andra patienter berättat för honom i efterhand.

Jag for dumt nog hem i går lördag med tåg.
Carola stannade själv.
Danne och Elin hade åkt hem nån dag tidigare.

Kände på väg hem att det var ett dumt beslut.

I dag ringde Gustaf och menar att vi bör åka ner.

Danne Elin och jag är på väg ner och har stannat för att blossa i Västeråstrakten.

papps

Det är jag som godkänt kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: i

Vi älskar dig Lina!!!! Tänker på er alla hela tiden!!!!



Pussar och kramar

Tina, Naser och Jasmine

2009-05-10 @ 15:47:26
Postat av: Milla

Alla mina tankar hos dig!

2009-05-10 @ 16:13:48
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Sussi

NEJNEJNEJ!!!!Det här accepterar jag inte!Kom igen Lina!!!KÄMPA!



ALLA TANKAR OCH MASSOR AV KRAMAR TILL ER ALLA!



MEST TILL LINA!!!!!!!!!!!!!





KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM



Sussi

2009-05-10 @ 19:51:31
Postat av: suss

du finns i mina tankar hela tiden. Älskar dig så otroligt frugan! Kääärlek / din fru

2009-05-10 @ 21:35:02
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: suss

Och till övriga carros familj.. tänker på er jättemycket! behöver ni hjälp med något så tveka inte med att höra av er..

massa kärlek /suss

2009-05-10 @ 21:39:12
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Jag tänker på dig och din fina familj hela tiden.

Det går inte en sekund utan er i mina tankar.

kärlek kärlek och självklart pknir!!! / Cizzi

2009-05-10 @ 22:35:56
URL: http://tjockbebis.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag måste skriva några rader igen!Det här är overkligt!Och om det är det för mig,vad ska det då inte vara för Er?Jag fattar ingenting just nu,mår bara illa och är snurrig i skallen.Gode Gud!Vi ber om ett mirakel!!!!Ett litet ynka mirakel kan väl inte vara så svårt att få till?

Undrar så hur Lina uppfattar allt just nu?Hon har väl inte ont eller så?Nej fy!Nu vill jag att vi alla kan få vakna upp från den här hemska mardrömmen nån gång!!!!!!!!!

Ni finns i tankarna varje sekund!Allihop!

Viska i Linas öra att HON ÄR DEN BÄSTA TJEJEN I VÄRLDEN!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!



Sussi

2009-05-10 @ 23:45:31
Postat av: maria

Tänker på Lina hela tiden Styrkekramar från Maria Thomas Julia Harry o Hugo och farmor Ulla

2009-05-11 @ 10:11:41
Postat av: Hannie

Kan inte låta bli att undra precis vad som händer hos Lina nu medan jag sitter här och inte har en aning om vad jag ska skriva. Hur känner Lina? Har hon ont? Känner hon något alls? Sover hon lugnt? Är hon rädd? Tusen funderingar... Jag vill att Lina och ni andra ska veta att en STOR del av alla mina tankar finns hos Lina nere i Göteborg. Fan, detta är så hemskt och borde inte kunna/få hända...! Lina är verkligen en tjej att se upp till, hon är världens största kämpe! Stora kramar och en hel bunt med kärlek från mig och kiddo!

2009-05-11 @ 10:12:26
Postat av: Jonna (ponani)

Skänker en tanke till dig vännen, och din familj såklart. Nu är det dax att lägga in en till växel och kämpa ännu mer, för att jag vet att du klarar av det, stark som du är! SÅ KÄMPA NU! tusen miljoner kramar från /Ponani

2009-05-11 @ 10:59:27
URL: http://jonnahv.blogg.se/
Postat av: Marie

Tänker massor på dig vännen! Fy fan vilket helvete det måste vara du går igenom, blir tårögd över att sitta och läsa detta! Håller alla tummar och tår för att få se dig på benen igen! Vet att du klarar detta!!!! Kraaaaamar i massor till bästaste Carro miss you

2009-05-11 @ 12:45:39
Postat av: Sussi

USCH!!!!En lååååång sömnlös natt med snurrande tankar.På och om Er!Kunde jag skulle jag trolla bort allt på en sekund.Men jag kan tyvärr inte!Och naturligtvis undrar jag hur medveten Lina är?Hoppas hon är långt borta i drömmarnas land och drömmer om något underbart!Vi här på "andra sidan datorskärmarna" kan bara säga om och om igen hur mycket vi lider med Er alla och hur fantastiskt orättvist det ska vara.LINA ÄR DEN MODIGASTE OCH MEST POSITIVA MÄNNISKA JAG MÖTT I MITT LIV!!!!

Jag fortsätter tjata på Gud om mirakel!

Under tiden alla tankar till Er!

PUSSA LINA I PANNAN!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM



Sussi

2009-05-11 @ 13:25:35
Postat av: Mia, patrik och Oliver

kämpa nu carro! vi tänker på dig hela tiden!

2009-05-11 @ 13:39:13
Postat av: Therese(Carolas kusin)

Vi tänker så mycket på er allihop nu, speciellt på dig Carolina!

Faaan va livet är orättvist!

Fortsätt kämpa snälla!

Stora kramar Therese

2009-05-11 @ 15:07:57
Postat av: Ragnvi

Skriver som så många andra gör; ber stilla om ett mirakel....så lite vi andra kan göra...pussa o krama Lina från mig o Ditte...tårarna trillar...

Ragnvi

2009-05-11 @ 17:13:27
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Lena

Tusen och åter tusen varma tankar till Carro och er alla i familjen som har det så svårt nu.

2009-05-11 @ 17:22:40
Postat av: Daniel Mellberg

Minns dig mest från trippar till furuvik och alla julaftonskvällar som liten, tråkigt att jag inte lärde känna dig som ungdom men vi syns hoppningsvis hos gud, RIP Carolina kusinen Ryman

2009-05-11 @ 20:27:21
URL: http://gotnoblogg.no
Postat av: Sussi

DET KAN INTE VARA SANT?

LINA!Du inte borta,du har bara rest till en plats som är lika fantastisk som du själv!Där du inte längre är sjuk utan skuttar omkring och hittar på en massa bus.Jag hör ditt skratt.................



Till Er närmaste anhöriga:Vad finns att säga?Inget hjälper!

Lider sååååå med er och kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom nu?Smek Lina på kinden från mig och säg att hon lämnar ett väldigt tomrum efter sig.

Krama om varandra och försök vara starka för varandra.

Stort deltagande i er stora sorg!

KRAAAAAAAAAAAAAAAM



Sussi



(Carola,ring när du känner att du orkar:När som helst!)

2009-05-11 @ 21:25:13
Postat av: Ragnvi

Alla tankar finns hos Er nu...så ledsen...så sorgligt, så ofattbart...orden räcker inte till...

Sov gott Lina....

Ragnvi

2009-05-11 @ 21:28:19
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: jonna

Jag hörde om hur det gick, kan inte beskriva hur ledsen jag är för er skull.

Tänker på er allihop. och på lina.



Livet är förjävligt och jag kan inte fatta hur dethär kunde få hända, hon var så himla fin!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men mina tankar är hos er.

//Jonna från i somras (the plastermaster)

2009-05-12 @ 08:52:24
Postat av: Sussi

Bara jag igen!Vill inte tjata på Er via mobilen!Jag har funderat natten lång och kan inte fatta att det som hänt verkligen har hänt?LINA!!!!!!Tankarna gnager oavbrutet om hur ni runt henne mår?Om ni är kvar i Gtbrg,om mot alla odds ni inte blivit galna av sorg osv..........Hur fasiken klarar man av en sån här förlust egentligen?Det är så svårt att komma på något vettigt att skriva?Inget kan ju rimligtvis vara till någon tröst.SORG SORG SORG!!!!Allt är bara SORG!!!!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM



till er alla!



Sussi

2009-05-12 @ 11:46:45
Postat av: Rickard (pikke)

Kommer sakna dig för evigt lina , nu har du fått vingar och flygit upp till harmonin i himlen , kommer alltid sakna dig , vi ses där uppe (L).



(L) Till världens bästa familj som har gått igenom det värsta någon familj kan genomgå , kämpa på jag vet att ni klarar det , älskar er









2009-05-12 @ 15:17:40
Postat av: Ellinore

Min älskade vän..trodde inte var sant... inte du.. inte min själsfrände.. är så glad att jag hann träffa dig å krama om dig å hålla dig i handen å bertätta hur mycket du betydde för mig å hur mycket jag älskar dig... nu kommer du va min ängel uppe i himlen..du var så älskad och jag har så mycket fina minnen att se tillbaka på.. Du har äntligen fått ro älskade vän....<3

2009-05-12 @ 20:13:05
Postat av: Sussi

Carola o jag nyss prata via sms.Hon ville att jag skulle skriva en sak här i bloggen som jag skrev till henne,och jag ska försöka återge det.



Himlen har berikats med en underbar ängel med glimten i ögat.En ängel som inte längre är sjuk och har ont,utan svävar omkring däruppe frisk och pigg,alltid redo för nya bus och upptåg.



Sussi

2009-05-12 @ 22:40:45
Postat av: MiaMaria

TILL MAMMA OCH PAPPA, SYSKON OCH VÄNNER:

Fick reda på idag varför det har regnat i Gävle de senaste dagarna.. Även om jag bara har träffat Carro några gånger så har hon verkligen berört mig på ett sätt jag inte kan förklara.. hon har genom sin kamp och sitt sätt att leva lärt mig att uppskatta de små sakerna i livet. Jag har läst eran blogg varje dag och fått mig att inse att hon är helt otrolig som orkat hålla modet och humöret uppe ända till slutet.

Även om tiden nu kommer att bli svår och full av sorg så värdera hennes minne med glädje och lev som hon lärde.

Och hon kan skratta sig såå lycklig som haft så mycket stöd från er alla!

Jag känner mig hedrad som fick äran och privilegiet att träffa en livs levande ängel.

2009-05-13 @ 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0