.

Nu har jag helgipsad högerarm igen, fast denna gången fick jag färgat.... (konstpaus sedan trumvirvel!) i blått..
Frågade om jag fick välja färg själv och det fick jag minsann! Synd bara att det, efter en stunds letande, visade sig att alla färger (förutom blått såklart.) var slut! Jag som var sugen på rött, men icke sa nicke.

Mamma skriver och berättar mer om rabalder, upptåg och trolig infektion på inkommande. Jag orkar inte.
Hon skriver nog en sväng imorgon medans jag tränar eller nåt sånt =)
....och du mam's... jag älskar dig *viska*...

Saknar min Pap's & alla mina världsbästa småsyskon
& såklart hela tjocka släkten - på 'båda sidor' eller hur man säger (?) hehe

KÄRLEKEN ÄR ENORM TILL ER ALLA & SAKNADEN LIKASÅ   ♥


Och alla mina närmsta vänner, ni vet vilka ni är - längtan efter er går inte att beskriva. Jag älskar er så - mina änglar!




ONE LOVE




Nu är det godnatt från mig. Nattinatt !

Kommentarer
Postat av: Suss

i love you

2009-03-13 @ 00:23:54
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Suss svarar

eller hur!! Jag är så inlove. har aldrig varit så kär höhö ^^

2009-03-13 @ 02:27:47
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack tjejen för rösten till veckans blogg :) <3

2009-03-13 @ 17:26:11
URL: http://eeemma.blogg.se/
Postat av: Papps

pussgurka

2009-03-14 @ 00:30:41
Postat av: Harry McCartney 8D

Nattinatti! SJävl så ska jag vara uppe länge! Haha C:

2009-03-14 @ 01:23:57
URL: http://gitarristenharry.blogg.se/
Postat av: maria

Vi saknar dig också och tänker på dig Kramar från hela familjen genom faster maria

2009-03-14 @ 07:39:43
Postat av: Sussi

Åhhh! LINA!Krake där.Jag får tårar i ögonen när jag läser.Sitter med såna i ögonen när jag ser serien "På liv och död" också,för jag kan inte riktigt fatta att DU finns där på samma ställe och har behövt vara där så länge.SUCK!Hoppa hoppas hoppas att det snart händer nåt som får allt att ta en ny vändning med positiv riktning.

KRAAAAAAAM



Sussi



PS.blått är fint!

2009-03-14 @ 17:20:56
Postat av: anniz

hoppas de blir någon ordning på torpet snart,

blått e ju bättre än disktrasgul iaf ;)

i love you bebbeh!

ONE LOVE

2009-03-17 @ 12:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0