Tillbaka med grejor :(

Idag var jag å Tina upp på 111 a, för att lämna droppställning å pump. Det kändes jättejobbigt :(.
Att gå till den avd som hon låg på innan hon flyttade hem, där hon gjorde så mycket framsteg.
Tänkte på att fast det var mycket bakslag å tokerier då oxå, så lyckades hon bli så pigg. Att hon kunde
flytta hem till mig å sen till egen lgh. För att leva ett "normalt" liv ej inlagd på sjukhuset.

Jag fick hjärtklappning när vi stog i korridoren å vänta, såg det rummet hon låg i då. FAAAN!
VARFÖR??? skulle det hända Lina.

Vi var även å lämnade alla hennes mediciner hon hade hemma, Tinas bil blev full med grejor.
I morgon lämnar jag nycklarna till hennes lgh till Gavlis :(.

ÄLSKAR DIG LINA! vi kommer att ses sen/ puss puss mamma


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Tänker på er o Lina varje dag....så sorgligt så sorgligt

Kramen!

Ragnvi

2009-07-09 @ 22:37:44
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Lena B

Tänker på dig ofta, ofta och skickar mina varmaste tankar.



2009-07-19 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0