Piggare idag :).

Hej igen, igår när jag satt hos Lina så tänkte jag att hon var ju även dålig förra fredagen, hm..
Så jag sa till en sköterska kan det vara att det blir för många dagar mellan dialysen, tis å lör?

Japp, så var det, nu ska hon få dialys 3 dagar i sträck sen 3 ggr i veckan, hon har haft 2 ggr i veckan.
Det är därför hon mått så dåligt, lite förgiftad alltså. Hon ringde mig 2 timmar in på dialysen idag, helt
annan Lina, pigg, glad t.o.m hungrig :). SÅ SKÖNT!!! Dom gjorde ju en magnetröntgen i natt på hjärnan,
det såg bra ut.

Men tyvärr började det läcka nyss, så nu är det en omläggning. Alltid ska det vara något. Jaja, hon är piggare
nu iallafall, så ni vet :).

Kram mamma

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Så skönt att läsa att nåt är OK! Stackars Lina...

Kramen!

Ragnvi

2009-01-24 @ 17:21:16
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Robb

Ååh gu vad skönt att höra att hon e pigg igen :D. Nu får allt forsätta flyta på då hehe. Kramkram

2009-01-25 @ 01:23:14
Postat av: Sussi

Åh vad sköööönt!



HEJA HEJA LINA!



KRAAAAAAAAAAAM



Sussi

2009-01-25 @ 10:36:59
Postat av: Camilla

min bror hoppade framför en lastbil...

2009-01-30 @ 16:01:46
URL: http://doden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0