GOTT NYTT ÅR!!!

Lelle smsade mig att jag skulle skriva å rapportera lite. Igår var Lina, Emil å Lelle ute på avdelningens balkong
å kolla fyrverkerier vid tolvslaget. Transplantationsavd är på våning 13, så jag kan tänka mig att det var som värsta
föreställningen. Vid halv ett hade dom varit ut å smällt lite själva oxå.

Idag nyårsdagen var dom på villan å fixa lite middag, det blev tacos, gott gott, nu skulle det bli filmtajm :).
Lina mår bra sa hon när hon ringde mig,otrolig hon. Det dom laga i magen igår natt håller än, SKÖNT.

Kram mamma


Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh du bästaste Lina!Gott Nytt År!Hoppas det här blir ett givande år nu när allt bara blir bättre o bättre o bättre..............!Helt fantastiskt är det att du återhämtat dig efter mardrömsvistelsen i Gävle.Vet att det är en bit kvar till där du var innan du åkte,och att besvikelsen är stor.Men attans Lina!Du fixar det här tillsammans med dom du har omkring dig och den fantastiska personalen på Sahlgrenska.Alla tankar till dig!



KRAAAAAAAAAAAAAAM

Sussi

2009-01-02 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0