Fredagkväll 090123

Godkväll, igår em när Lina satte sig på sängkanten börja hon må illa å spydde. I och med det så började hon blöda
i magen oxå. Men det slutade ganska snabbt, sen var hon helt slut hela kvällen, hon bara sov.

I morse när jag kom upp till henne så tränade hon, fast hon inte mådde bra. Hon har ont i huvudet, spytt, orkar inte med ljus, yr när hon vrider huvudet även helt slut i kroppen. Läkare var in å kolla lungor å magen för den hade hon oxå ont i, hjärtat tyckte dr att hon hörde ett blåsljud. När jag kom upp till Lina igen vid 19.30 så var det en sköterska med en ultra-
ljudsapparat å kolla hjärtat. Dom såg lite vätska i hjärtsäcken, som dom kommer att följa upp, nytt ultraljud på måndag.

Läkare skulle kontaktas pga  hennes huvudvärk å ljuskänslighet, för Lina var orolig att det skulle vara en hjärnblödning.
Eftersom hon haft det förut, vi får se vad dom säger. Nu ska jag gå å lägga mig, hoppas hoppas Lina mår bättre i morgon.

Skriver mer i morgon å talar om hur det går.

God Natt/mamma

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men jisses!Ska motgångarna aldrig upphöra?Vi satt för en halvtimme och snackade just om att Lina är makalös som orkar hålla ångan uppe som hon gör!Skulle vara en annan det,man hade gett upp för längesedan och bara legat och stirrat i taket.Det är så man skäms! HEJAHEJA LINA!



KRAAAAAAAAAAAAM



Sussi

2009-01-23 @ 23:34:31
Postat av: Lena

Hoppas att det var något tillfälligt "skit" och att Carro mår ok igen trots vätskan i hjärtsäcken.



2009-01-24 @ 13:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0