Fredagkväll 13/2-09

Godkväll, Lina har ju inte mått så bra, pga blödningar, feber, läckage, mycket lågt blodtryck å mycket smärta.
Nu har hon börjat bli piggare :), hon har varit upp å ut, nu på kvällningen, så HÄRLIGT att höra. Blodtrycket är bättre,
hon har blödigt en gång efter det dom sytt. Men det var troligen på ett annat ställe. Nu har hon klarat 2 dygn utan en blödning, tror jag det blir.
Hon ringde mig ca 21.30, då var hon trött, hon har inte varit uppe på ganska länge. Så det tog på krafterna, men vilken KÄMPE hon är.

Kram mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärta på dig Lina!



KRAAAAAAM



Sussi

2009-02-14 @ 18:07:10
Postat av: Lena B

Måtte de två blödningsfria dygnen bli början till e n b a r t blödningsfria dagar så Carro kan samla krafter igen att möta våren både bokstavligt och bildligt menat. Mycket, mycket sol, värme, krafter och positiv utveckling önskar jag er! De varmaste tankar på alla Hjärtans Dag!

2009-02-14 @ 18:25:20
Postat av: 14/2 <3

PUSSAR & KRAMAR på alla hjärtansdag, till ER, Lina, Danne & Elin / från mamma

2009-02-14 @ 22:32:46
Postat av: Therese

Mammas kusin här. Vill bara säga att den här delen av släkten också håller alla tummar för dig Carro/ Lina!!



P.S. Kommer du ihåg när din pappa sa att du och Danne låg i frysen åt Jennie ( min bror Thomas dotter) ni bodde grannar på sörby. Jag minns det så i alla fall!

Kolla med Lelle!

Stora kramar från Therese (Carolas kusin)

2009-02-16 @ 16:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0