Fia (Skrivet 14/2.. seg på att skriva klart bara, haha!)

Nu undrar ni nog över rubriken, men innan inläggets slut kommer ni förstå - I'll promise!

Allt började igår; Jag var mitt uppe i dagens sjukgymnastik när en sköterska kommer in med en bunt kuvert och ett par tre styckna såna där vadderade kuvert liksom. (Jag har inte fått brev hit på skitlänge!) Så jag blev väldigt glad när hon kom in överhuvudtaget - för det betyder POST TILL MIG!!

När hon sedan tar ett av de stora vadderade paketen, lägger det på mitt bord och säger;
"- Här Lina, du fick ett av de större paketen idag du.. Det är ganska tungt!"
Då blev jag så förbaskat nyfiken så jag näst intill beordrade sjukgymnasten att leta reda på en sax på direkten. Hehe.
Hon var ganska snabb med saxen och jag öppnade paketet och däri låg en stor och tjock bok, "jaha" tänkte jag "jag och Fia är ganska lika varandra när det gäller filmer och skillnad mellan film och bok är ju trots allt inte så väldans stor... Så den här boken är säkert skitbra.."
Och med lika smak vad gäller film så menar jag att vi är blödiga -  och ser gärna romantiska draman, komedier eller helt enkelt romantiska komedier och så vidare, hehe. Gärna filmer är det lätt fälls en tår eller tre! :P

Jag började läsa på baksidan, och efter ungefär 4-5 rader så märkte jag att jag kände igen handlingen väldigt väl, så jag läste just de raderna om och om igen. Tillslut föll poletten ner! TWILIGHT FÖR TUSAN, TWILIGHT!!

Jag blev så förbaskat j*vla glad så jag skrek rakt ut och skrämde vettet ur sjukgymnasten, hon trodde hon gjorde illa mig.. hehe. Men icke då - det var bara ett riktigt rejält glädjeskrik ala Carrhoe :D

♥ Tack Fia! TUSEN, TUSEN TACK! ♥


Ska försöka leta reda på de andra böckerna i serien också, det är ett måste. Orkar dock inte göra det nu ikväll.
För nu blir det en snabb bloggrunda på de roligaste och 'viktigaste' bloggarna.. sen ska jag läsa (Gissa vilken bok? ;) heh) tills jag däckar med boken i nyllet! :)


PUSS & GODNATT


ONE LOVE

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh stumpan! :)

Klart man vill (eller vill man verkligen det??) dela med sig av Edward Cullen! ;)

Och du .. läs sakta, för när boken är slut blir man bara deppad! :) PUSS!

2009-02-24 @ 18:55:15
URL: http://fijjaaa.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon Carro! Skönt att läsa att du kan utbringa glädjeskrik o skrämma personalen!

Du har en sak hos mig....

Kramen!

Ragnvi

2009-02-26 @ 05:36:42
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0