Hello

Hej, mamma igen som skriver. Lina orkar inte skriva själv, hennes högerarm är ju inte alls bra.
Den är ju som ni kanske läst urkalkad å bryten ngr gånger. Den gör jätteont, mycket smärta. Det är väl jobbigt att
ligga å skriva med vänster med ett skärmtangentbord. Danne har nu varit hos henne 1 vecka nu, hon har orkat
varit ut 1 gång å fått sol på sig. Jag fråga henne om dom sagt ngt om bentätshetsmätningen hon gjorde,
när jag var där nere sist. Hon sa att hela skelettet är lite urkalkat å det var träning å belastning av skelettet
som gällde, som jag fatta.

Förra gången jag var nere var hon ju ganska dålig, hade ju bakterier i blodet, orkade ju inte mycket. Hon blev liggandes
mycket å länge, så musklerna har ju blivit svagare igen. Hon orkar inte vara uppe länge, men hon kämpar på.
Så jäkla otroligt duktig!!! 

Mamma

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja du Lina!Är det nån som verkar vara hur stark som helst och ha hur mycket tålamod som helst,så är det du!Inser att det inte finns nåt att välja på,men jag hade nog blivit gaaaaaaaaaaaalen för längesedan.När du sedan blir frisk,kan du skriva en bok om dina upplevelser under den här tiden,den kommer att bli en bestseller och du en hyllad livscoach!HEJA LINA!



KRAAAAAAAAAAM

Sussi

2009-04-20 @ 19:47:59
Postat av: Anonym

Puss puss på dig älskade Lina! Vi saknar dig massor. Var så skönt att få träffa dig =) men dagarna gick så fort =( Hoppas du är lite piggare nästa gång vi kommer. Tänker på dig hela tiden.



Puss och kram

2009-04-23 @ 20:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0