Mamma skriver i natten....

Linas andning är bättre nu, PUST. Men hon har der ju jättejobbigt ändå, i typ 3 dygn, har hon inte sovit mycket.
Igår tränade hon gått hon orkade å det gick bra det :). Efter denna träning, blev hon trött sov hela kvällen, natten,
blev väckt på morgonen för att åka upp på dialysen. Jag var hos henne ett tag, sen ville hon sova, å det har hon gjort
så gått som hela tiden idag. vi gick upp på em sov som en stock, 20.00 sov hon oxå. Lelle ringde Danne å sa att
hanskulle sova hos lina, å då sov hon fortfarande.

Höres mamsen

Kommentarer
Postat av: MARIA,

Underbart att höra att andningen är bättre,tänker på er Kram!Maria

2009-04-30 @ 07:08:31
Postat av: Lotta

Hej! Jag är här inne och läser ibland. Vad skönt att hon andas bättre nu! Hoppas allting ordnar sig för henne!! Mvh / Lotta

2009-04-30 @ 09:27:30
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Sara Drakhshande

Hej på er!

Jag har precis fått höra om carro och blev orolig.

Har försökt att ringa men fick inget svar.

Finns de nått nummer man kan nå er på?



Hälsa carro jätte mycket från Sara och jag hoppas att ni mår bra!

2009-05-02 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0