Hej! (mamma skriver)

Lina har varit själv i ngr dagar nu, men nu är lillebror Danne på väg ner. Jag har ringt å smsat
henne men hon antingen tränat eller inte orkat prata. Ringde henne tisdagskväll, men då var det
mitt i en omläggning. Så dagen efter ringde Lina en snabbis, då fick jag reda på att hon börjat
blöda i magen på kvällen. Ringde avd igårkväll för Lina svarade inte, hon hade blödigt kvällen å natten
till ons, hade även fått blod. Men nu hade det sluta blöda, så sköööönt att Danne är på väg ner.

Höres mamma

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ojojoj!!!När ska det vara nog?Stackars stackars Lina!Men håll ut lilla du,det MÅSTE vara dags snart!Så länge som du väntat!"Nån däruppe" måste se till att du får det du behöver och snart blir pigg och kry igen.Medans kan jag tyvärr bara hålla tummar och tänka på dig hela tiden!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAM



Sussi

2009-04-17 @ 22:34:34
Postat av: Anonym

hej gumman, här har du adressen (vet att det tog hundra år, men nu kommer den iallafall)

kram

2009-04-22 @ 18:22:51
URL: http://jonnaleinen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0