Hej! (mamma skriver)

Pratade nyss med Lina, hon skulle precis göra en omläggning å förhoppningsvis slippa det i helgen.
Danne åkte hem i torsdags, så nu är hon ensam igen. Men vad jag fattade skulle Fia komma ner till
henne på Lördag å vara kvar till Tisdag :).

Lina mår väl sådär, jag fråga henne här om dagen, hur hon mådde?
- Förutom att jag har ont i armen, knänen, onda å svullna ben, ont i gastron, högt socker då å då, sår här
å där, så är det bra. Vad säger man, vilken positiv tjej. BÄSTASTE LINA!!!

På torsdag eller fredag åker Lelle ner igen å blir där i en vecka, efter det åker jag ner till Lina.

Höres mamma

Kommentarer
Postat av: Elli

Saknar dig å tänker på dig lina! tro inget annat! om jag kunde skulle ja åka ner, är bara så mycke inann sommaren i skolan. men ska va i skåne hela sommaren hos killen å jobba där, så om ja har några dagar lediga i sträck kan jag åka upp., lite närmare därifrån också! Älskar dig gumman och du finns i mina tankar hela tiden.. Håller alla mina tummar om att denna mardröm ska va slut snart och vi ska sitta ute i solen och äta glass och skratta åt gamla minnen eller de bästa, Ligga på däck på nen kryssningsbåt å njuta:) Love u honey! pusss ellipelli:)

2009-04-24 @ 20:01:27
Postat av: Sussi

Men lilla gumman!!Ja jisss va?En annan tycker det börjar bli lite jobbigt med vita ben nu när shorts-säsongen är på g,men det ska jag verkligen INTE bry mig om i år,utan tänka på Lina som kan vara så positiv i allt sitt svåra.DU ÄR MAKALÖS LINA!!!!!Vi har allt att lära av dig!!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAM



Sussi

2009-04-24 @ 22:30:13
Postat av: MARIA,

Hej Lina! Hoppas att det blir bättre för dig, hela familjen längtar efter att träffa dig gumman!



Meed Hjärtliga Hälsningar Maria, Harry, Julia, Hugo & Thomas! :D

2009-04-25 @ 15:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0