Gustav ringde

Han ringde i morse, hon vart sämre på andningen under dialys i dag, syresättningen var försämrat.
Hon fick/får syrgas.

Röntgen visar på att hon kan ha propp i ena lungan, kan även vara lunginflamation, kan även vara defekt på hjärtat som gjort det.

Gustav menade att vi inte vet vart det slutar,,, och att det är klokt att vi åker ner.

Danne Elin Carola och jag sitter just nu på tåget.

Framme i gtbrg 21.00.

Ingen aning om var vi ska sova  sånt.

Dom inväntar svar på nått som visar att det är eller att det inte är propp.

Bilderna man har är otydliga och man vet inte säkert.

Efterssom hon hastigt blev sämre i lungfunktionen så är kanske propp mest troligt.

Vad man kan göra har jag ingen aning om.


Håll tummar nu.

Papps

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken fasansfull resa och oro för er. Finns förstås inga ord för det.

Carros kämparglöd sätts på så hårda prov att en miljondel vore nog.



Må himlens alla änglar finnas hos er nu.

2009-04-25 @ 18:53:12
Postat av: MARIA,

Hej Vi håller tummarna o tänker på Lina Kram Maria

2009-04-25 @ 19:05:49
Postat av: Sussi

Åh neeeeeej!!!!Lina gumman!Kom igen,du fixar det här!Visst?!Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen för det råder total panik och förvirring i min hjärna och med mina känslor just nu.Hur ska det då inte kännas för er runt om Lina?Era tappra,makalösa människor som orkar med det här.Som jag skrev i messet,Carola,så "tjatar" jag inte på dig i mobilen och kollar läget hela tiden,utan inväntar dig och att du informerar när du kan och orkar.Det enda jag kan göra är att hålla tummarna och tänka på er,framför allt Lina då,Och försöka sända positiv energi...............



KRAAAAAAAAAAAAAAAAM



Sussi



PS.

Om nån vet vilken våglängd Gud har bytt till vore jag tacksam för info,mina böner verkar inte komma fram?



DS.

2009-04-25 @ 22:10:26
Postat av: anniz "kusinen"toyen)

jag håller min tumme så hårt jag kan!

snälla kämpa lite till, vet att de är mycket begärt, men utan dig är ingenting!

finns inte ens ord för hur mycket jag älskar dig hjärtat! kämpa kämpa kämpa!



ONE LOVE!

2009-04-25 @ 23:00:01
URL: http://straighttohell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0